Przybory szkolne w e-commerce. Pobierz infografikę

41 proc. klientów kupuje wyprawkę szkolną przez Internet. Sektor e-commerce oferujący przybory szkolne musi się liczyć z koniecznością dynamicznego rozwoju: tak, by zadowolić oczekiwania potencjalnych klientów.

Jeśli nadal nie wiesz, jaką strategię obrać, pobierz przygotowany przez nas e-book „Przybory szkolne w e-commerce” i dowiedz się:

  • jak Polacy wydają pieniądze na przybory szkolne,
  • czym klienci kierują się przy zakupach wyprawki,
  • jak zwiększyć wartość koszyka koszyk i zadowolenie klientów?

Aktualna sytuacja rynkowa jest idealna dla sklepów z artykułami papierniczymi dla dzieci, które poprzez działalność e-commerce mogą pozyskać nowych klientów – tych, którzy wolą zakupić potrzebne przedmioty w sieci niż stać w kolejkach w sklepach stacjonarnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *