Outsourcing call center. Pobierz infografikę.

Contact center to jedno z najczęściej outsourcowanych zadań – pozwala na uniknięcie szeregu kosztów, skupienie się na core biznesie oraz zyskanie partnera, który pomoże wybrać najlepsze rozwiązania do realizacji naszych celów. Czym się kierować przy podejmowaniu decyzji w tym temacie?

Jak skutecznie przeprowadzić proces wyboru właściwego partnera outsourcingowego w zakresie contact center? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w naszej infografice Outsourcing call center.

Dzięki niej dowiesz się:

  • jak wygląda rynek contact center w Polsce,
  • jakie obowiązki może przejąć na siebie outsourcer i czego od niego oczekiwać,
  • jakie są korzyści z outsourcingu
  • jak powinien wyglądać proces wdrożenia outsourcingu.

Pobierz

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *