Projekt call center. Pobierz darmowy e-book

Strategia i wdrożenie nowego projektu contact center ma niekiedy strategiczne znaczenie dla firmy. Przygotowanie do niego wymaga starannej analizy, określenia celów i znajomości specyfiki takich kampanii. Porady ekspertów w nowym e-booku Arvato pomogą zaplanować ten proces.

Pobierz e-book Projekt call center – przewodnik po skutecznym tworzeniu i zarządzaniu projektem call center. Dowiesz się z niego m.in., na jakie pytania należy odpowiedzieć sobie w etapie planowania strategicznego, jak stworzyć ścieżkę klienta i które KPI warto uznać za najważniejsze.

Poznasz też strukturę call center, w tym osoby, z którymi będziesz miał styczność w trakcie projektu, a także najlepsze metody na przygotowywanie konsultantów do pracy przy nowej kampanii. Doradzimy też, jak wykorzystać raporty do ulepszania procesu obsługi klienta.

Pobierz darmowy e-book

 

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *