Rynek Kids & Toys w e-commerce

Wydatki na dzieci w Polsce nieustannie rosną i coraz więcej transakcji zakupowych jest prowadzonych przez Internet. Co musisz wiedzieć o rynku Kids&Toys w e-commerce?

Branża dziecięca w e-commerce: odzież, kosmetyki, zabawki

Na dzieci rocznie wydajemy w Polsce ponad 11 mld zł[i], a do 2021 roku kwota ta ma powiększyć się o kolejne 3 mld zł[ii]. Jest więc – z perspektywy retailera – o co walczyć. Aby ułatwić bycie na rynku Kids&Toys w Polsce, przygotowaliśmy analizę tego sektora, w tym odzieży dla dzieci, zabawek i kosmetyków, oraz zainteresowania Polaków zakupami dla dzieci w CBEC.

W materiale znajdziesz m.in.:

  • wydatki Polaków na produkty dziecięce
  • najpopularniejsze produkty dziecięce kupowane online
  • co Polacy kupują w promocjach?
  • wydatki na zabawki w sieci
  • porównanie ceny zabawek Barbie oraz Lego w poszczególnych krajach

Pobierz infografikę już teraz!

[i] Raport PMR, Handel detaliczny produktami dla dzieci w Polsce 2018. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2018-2023”

[ii] Dane Euromonitor International, V 2019, przygotowane dla “Rzeczpospolitej”, https://www.rp.pl/Handel/305309855-Na-dzieci-wydajemy-majatek-Pociechy-wybieraja-nawet-meble.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *