Arvato CRM Solutions liderem sektora detalicznego według nowego raportu NelsonHall

Arvato CRM Solutions otrzymała tytuł lidera za swoje osiagnięcia w sektorze detalicznym w ostatnim raporcie oceny dostawców (NEAT) przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą NelsonHall.

Firma Arvato, globalny dostawca usług z zakresu obsługi klienta, otrzymała tytuł lidera za swoje osiągnięcia w sektorze detalicznym w ostatnim raporcie oceny dostawców (NEAT) przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą NelsonHall.

Ten szczegółowy raport zwraca uwagę na to, jak firma Arvato umiejętnie wykorzystuje zrobotyzowaną automatyzację procesów (Robotic Process Automation, RPA) i sztuczną inteligencję (Artificial Intelligence, AI) w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania usługobiorców sektora detalicznego.

Podkreślony został także profesjonalizm Arvato we wdrażaniu technologii RPA i AI w obsłudze klienta na szerszą skalę oraz osiągnięcia związane ze świadczeniem usług z wykorzystaniem RPA dla samorządu w Wielkiej Brytanii w zakresie procesów dotyczących przychodów oraz świadczeń.

Uwzględniono również doświadczenie firmy w opracowywaniu i korzystaniu z automatyzacji i technologii kognitywnych wspierających usługi windykacyjne.

Wspomniany raport, zatytułowany Transformacja procesów biznesowych za pośrednictwem RPA i AI (Business Process Transformation through RPA & AI), poddaje analizie wyniki przedsiębiorstw oferujących usługi z zakresu procesów biznesowych przy użyciu RPA i AI. Jest to ocena zdolności usługodawców do dostarczania bezpośrednich korzyści klientom oraz ich możliwości adaptacyjnych w świetle przyszłych potrzeb.

Andreas Krohn, dyrektor generalny Arvato CRM, informuje: – Jednym z naszych sposobów na zachodzące obecnie w sektorze detalicznym zmiany jest tworzenie i wdrażanie nowych technologii, które pomagają naszym klientom spełniać zmieniające się potrzeby ich klientów. To, że otrzymaliśmy od NelsonHall tytuł lidera świadczy o tym, że wdrażając zrobotyzowane technologie i sztuczną inteligencję udało nam się wypracować wydajne i elastyczne rozwiązania. W nadchodzących latach zamierzamy dalej rozwijać się w tym kierunku.

John Willmott, dyrektor generalny NelsonHall: – Firma Arvato pokazała, że potrafi efektywnie korzystać z nowych technologii, co pozwala spełniać zarówno obecne, jak i przyszłe oczekiwania klientów. Działania firmy opierają się na technologiach RPA i AI, które zapewniają płynne i wielokanałowe świadczenie usług.

Treść raportu można znaleźć pod adresem: https://www.arvato.com/pl-pl/download/raport-nelsonhall.html

***

O NelsonHall

NelsonHall to wiodąca międzynarodowa firma badawcza, która pomaga organizacjom dostrzec możliwości, jakie oferuje branża informatyczna i usługi biznesowe. Dzięki swoim analitykom ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Europy kontynentalnej, NelsonHall dostarcza organizacjom informacje istotne w procesie zakupu usług dotyczące rynków i usługodawców (służy do tego np. raport NEAT), co pomaga im podejmować szybkie i świadome decyzje strategiczne. Usługodawcy otrzymują od NelsonHall głęboką wiedzę o dynamice rynku i oczekiwaniach użytkowników i mogą dzięki temu udoskonalać swoje strategie rynkowe. Badania przeprowadzane przez firmę NelsonHall opierają się na szczegółowych, oryginalnych metodach i są powszechnie uznawane ze względu na ich jakość, dokładność i wnikliwość analizy.

***

O Arvato CRM Solutions

Arvato CRM Solutions zajmuje się tworzeniem i dostarczaniem spersonalizowanych rozwiązań z zakresu obsługi klienta dla najbardziej renomowanych marek na świecie. Firma zatrudnia około 45.000 pracowników posługujących się ponad 35 językami w ponad 100 punktach obsługi klienta w 27 krajach. Arvato jest uznawane za niekwestionowanego lidera sektora usług z zakresu obsługi klienta i customer experience1. Spółka należy do Arvato, trzeciego pod względem wielkości przedsiębiorstwa branży outsourcingu w zakresie procesów biznesowych (BPO)2, które dostarcza usługi z zakresu obsługi klienta, zarządzania łańcuchem dostaw, rozwiązań finansowych oraz IT. Łączny dochód spółki wynosi 3,8 miliarda Euro.3 Arvato jest dywizją koncernu Bertelsmann.

1 CCO – Przegląd Usługodawców za pomocą Oceny PEAK Matrix™ 2017 i 2018 przeprowadzony przez Grupę Everest.

2 Analiza ‘HfS BPO Top 50’ przeprowadzona przez HfS Research, lipiec 2017;

3 2016.

Małgorzata Różańska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *