Arvato CRM Solutions liderem usług Outsourcingu Contact Center!

Grupa Everest w swoim raporcie Przegląd Usługodawców CCO za pomocą Oceny PEAK Matrix™ 2017 doceniła Arvato CRM Solutions za skalę działalności, jakość obsługi klientów, wdrażanie innowacji technologicznych oraz oferowanie klientom najbardziej skutecznych rozwiązań.

Raport Grupy Everest jest dorocznym badaniem wiodących dostawców usług CCO na świecie, w którym ocenia się ich na podstawie pełnego zastawu kryteriów jakościowych i ilościowych.

Kluczowe czynniki wzięte pod uwagę w ocenie możliwości CCO obejmują technologię i innowacje, skalę, zasięg, informacje zwrotne od kupującego i zakres.

Grupa Everest podkreśliła takie mocne strony Arvato CRM Solutions jak:

  • możliwość obsługi klientów szukających rozwiązań wielokanałowych (multi-channel) i udział kanałów niegłosowych w przychodach,
  • możliwości analityczne uzyskane po przejęciu Ramyam,
  • koncentracja na innowacjach, w tym inwestycje w RPA, rozwiązania kognitywne, samoobsługę i laboratoria wielokanałowe (omnichannel) oraz współpracę ze start-upami.

Przegląd Usługodawców CCO Grupy Everest za pomocą oceny PEAK Matrix™ obejmował 36 firm i oceniał je na podstawie kryteriów bezwzględnych oraz względnych w skali roku, w tym sukcesu rynkowego, skali, zakresu, technologii i innowacji, zasięgu, a także satysfakcji klienta. Ocenione firmy podzielono na kategorie w oparciu o ich wyniki i nazwano je Liderami, Głównymi Konkurentami i Pretendentami.

 

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Małgorzata Różańska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *