Jacy są Millenialsi w pracy? Pobierz infografikę

Millenialsi cenią sobie elastyczny czas pracy. Są idealistami, którzy wciąż chcą się rozwijać. Uwielbiają wielozadaniowość, co czyni z nich grupę wyjątkowo pożądaną przez pracodawców.

Jak będzie wyglądała obsługa klienta w przyszłości?

Jak w przyszłości będą wyglądały relacje między klientami a firmami? W jaki sposób będą się ze sobą komunikować? Czego klient będzie spodziewać się po pracownikach go obsługujących? Będziemy funkcjonować w ramach osobistego ekosystemu cyfrowego. Czym jest i na czym polega?

Omnichannel w obsłudze klienta. Pobierz e-book

Uruchomienie wielu kanałów komunikacji z klientami to prosta sprawa. Wyzwaniem jest dopiero ich integracja – tak, by klient faktycznie czuł, że komunikuje się ze spójną marką, a nie z szeregiem konsultantów, wśród których panuje dezinformacja.

Przyszłość obsługi klienta: czy ludzie będą potrzebni?

To, co brzmiało jak utopia jeszcze kilka lat temu dziś stało się rzeczywistością: Inteligentne urządzenia komunikują się ze sobą, a systemy informatyczne i aplikacje automatycznie prowadzą procesy obsługi.

Żaden produkt nie jest skończony, czyli jaki wpływ mają klienci na ostateczny kształt produktów i usług

Konsumenci oczekują wysoko spersonalizowanych produktów. Na czekoladkach nadrukowuje się zdjęcie sympatii klienta, a wizerunek jego ulubionego bohatera filmowego widnieje na etui do smartfona. Jak będzie się rozwijał ten trend w obliczu coraz bardziej elastycznych procesów produkcyjnych?

Arvato CRM Solutions liderem usług Outsourcingu Contact Center!

Grupa Everest w swoim raporcie Przegląd Usługodawców CCO za pomocą Oceny PEAK Matrix™ 2017 doceniła Arvato CRM Solutions za skalę działalności, jakość obsługi klientów, wdrażanie innowacji technologicznych oraz oferowanie klientom najbardziej skutecznych rozwiązań.