Projekt call center. Kroki milowe

Tworzenie kampanii call center – nawet jeśli jest ona niestandardowa – posiada określony scenariusz będący efektem dziesiątek lat doświadczeń ekspertów zajmujących się obsługą klienta. Proces od ustalenia celów do realizacji projektu porządkują następujące kroki milowe.

Projekty call center. Kto jest kim?

Rozpoczynasz projekt z call center? Dowiedz się, czym zajmują się osoby na stanowiskach, o których na pewno usłyszysz i z którymi będziesz współpracować.

Trudny klient – jak sobie radzić?

Trudny klient czy trudna sytuacja? Specjaliści obsługi klienta są podzieleni. Niektórzy uważają, że awanturujący się klient faktycznie istnieje. Pozostali, że trudny klient to każdy z nas, tyle że postawiony w krytycznej sytuacji – najczęściej sprowokowanej przez samą firmę.

7 powodów, dla których chatbot to narzędzie przyszłości

Obsługa klienta przez chatbot to rozwiązanie, którego skokowy wzrost popularności w przeciągu ostatnich dwóch lat jest trudny do przeoczenia. Dlaczego akurat chatbot stał się ważnym narzędziem w komunikacji z klientami?

Jak zmotywować pracownika? Dlaczego tygodniówki w call center opłacają się każdemu

Pracownicy nauczyli się żyć od pierwszego do pierwszego. Częstsze wypłaty – dwa razy w miesiącu, raz na dwa tygodnie, raz na tydzień – wciąż nie cieszą się popularnością. Dlaczego polskiemu contact center zmiana systemu wypłat się opłaca?