Automatyzacja call center. Pobierz e-book

Automatyzacja contact center to trend, który nieustannie wzrasta – w 2018 roku jest jednym z najważniejszych. Czego od automatyzacji oczekują klienci? Jak wdrażać nowe rozwiązania, by budować pozytywne doświadczenia?

Z badań przeprowadzonych przez Frost&Sullivan wynika, iż 60% wszystkich interakcji z klientami jest całkowicie zautomatyzowanych, natomiast wskaźnik tego procesu w ciągu dwóch następnych lat ma zanotować znaczny wzrost.

Pobierz e-book „Automatyzacja w call center”, by zrozumieć, w jaki sposób sztuczna inteligencja, chatboty i technologie self-service wpłyną na obsługę klientów i budowanie z nimi relacji.

 

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Janusz Jankowiak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.