Arvato CRM Solutions liderem sektora detalicznego według nowego raportu NelsonHall

Arvato CRM Solutions otrzymała tytuł lidera za swoje osiagnięcia w sektorze detalicznym w ostatnim raporcie oceny dostawców (NEAT) przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą NelsonHall.

Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu określone liderem w dziedzinie Contact Center Outsourcing

Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu zostało uznane liderem w szczegółowym raporcie Contact Center Outsourcing firmy badawczej i konsultingowej Everest Group. Firma została doceniona przede wszystkim za: imwestycje w kompetencje cyfrowe i analityczne, spójność i elstyczność usług , a także zdolność dostarczania spójnego doświadczenia omnichannel.

Rola call center w sektorze energetycznym

Sektor energetyczny niezmiennie wykazuje ogromny potencjał wzrostu i decyduje się na implementację rozwiązań call center w swoim obszarze. Ich rolą jest przede wszystkim efektywność zależna od właściwej integracji wszystkich systemów operacyjnych w firmie.

Tylko 9% klientów w pełni zadowolonych z obsługi – zobacz wyniki ankiety Arvato

84% przedstawicieli działów obsługi klienta twierdzi, że jakość ich usług jest zawsze na wysokim poziomie. Potwierdza to tylko 9% konsumentów – wynika z badań „Transforming Customer Service” przeprowadzonych przez Arvato.

Doświadczenie klienta (CX) w call center. Pobierz darmowy e-book

Czas, łatwość, jakość – te wskaźniki wpływają na customer experience w trakcie obsługi. Tworzenie pozytywnych doświadczeń w call center jest równoznaczne z szybkim i bezproblemowym rozwiązaniem problemu klienta oraz wzrostem jego satysfakcji. Jak to zrobić skutecznie?