Indie – przegląd rynku e-commerce

Indyjski rynek e-commerce rozwija się w szybkim tempie – choć wydaje się, że najlepsze jeszcze przed nim. Rosnąca ilość użytkowników Internetu i wzrost gospodarczy z pewnością przyniosą korzyści rynkowi e-sprzedaży. Jakie siły napędzają indyjski e-commerce?

The same day delivery, darmowa dostawa czy zwroty – co liczy się w e-commerce?

Wybranie opcji dostawy towaru to zazwyczaj przedostatni krok na ścieżce zakupowej klienta – tuż przed dokonaniem płatności. Czego od dostawy oczekują konsumenci? Jakie opcje wybierają, a jakie zniechęcają ich do dokonania zakupu w danym e-sklepie? Jakie trendy obowiązują na polskim i światowym rynku?

Czas na omnichannel 2.0

Hasło „omnichannel” to słowo-klucz dla wszystkich wdrożeń nowych kanałów sprzedaży. Niestety często w praktyce oznacza chaos komunikacyjny, który nie pozwala konsumentom na naturalne, bezszwowe doświadczenia zakupowe.

Logistyka w branży kosmetycznej

Niezwykle silna branża kosmetyczna stawia przed operatorami logistycznym wysokie wymagania związane z magazynowaniem i dystrybucją. Na co należy zwrócić uwagę podczas planowania i organizacji logistyki w branży kosmetycznej?

Jak kupujemy kosmetyki? Charakterystyka rynku kosmetycznego w Polsce

Nieustannie silny przemysł kosmetyczny wkroczył w obszar e-commerce, co stawia przed nim wiele wyzwań związanych z nowymi zachowaniami klientów, zwłaszcza w kontekście zakupów transgranicznych i strategii omnichannel. Co trzeba wiedzieć, by podejmować najlepsze decyzje?

The biggest in e-commerce. Comparison of the US, Chinese, and Russian markets in 2018

Here you can find out which e-commerce market are the biggest. How many users buy on the Internet and which categories of shopping are the most common! Those are the most important information about e-sales in the US, China and Russia.

E-commerce w Azji Południowo-Wschodniej: Indonezja, Wietnam, Tajlandia

Rok 2018 w regionie SEA (Southeast Asia) został nazwany rokiem e-commerce: nastąpiło wtedy dwukrotne zwiększenie wartości gospodarki internetowej i dynamiczny wzrost ilości e-konsumentów. To pokazuje, że mocy nabywczej Azji Południowo-Wschodniej po prostu nie można ignorować.

Logistyka kiedyś i dziś. Ewolucja czy rewolucja?

Krajobraz rozwiązań logistycznych nieustannie się zmienia, a ostatnie 15 lat szczególnie wpłynęło funkcję operatorów logistycznych w retailu. Czy możemy mówić o rewolucji w logistyce?

Różnice w logistyce B2B i B2C

Dynamiczny rozwój rynku e-commerce zrewolucjonizował logistykę. Zaprojektowanie procesów logistycznych dla tego sektora wymaga zmiany myślenia o organizacji i funkcji magazynu. Na czym polega różnica między magazynem B2B a B2C?

Automatyzacja w e-commerce. Teraźniejszość czy przyszłość?

Czas automatyzacji już nadszedł. Trzy czwarte badanych przez McKinsey przedsiębiorstw już wdraża rozwiązania mające na celu automatyzację procesów – lub planuje to w zbliżającym się roku . O jakich rozwiązaniach automatyzacji warto pomyśleć?