Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

Brytyjski rynek e-sprzedaży kreuje globalne trendy w e-commerce – wszak jest trzecim rynkiem e-commerce na świecie pod względem wielkości i uznaje się go za najdojrzalszy w całej Europie. Sprawdzam więc, jak kupują Brytyjczycy i z jakich innowacji korzystają.

Rynek obuwia w e-commerce

Jeszcze kilkanaście lat temu nikt z nas nie zdecydowałby się na zakup obuwia bez mierzenia. Dziś sprzedaż butów w Europie już w 20 proc. przeniosła się do internetu . Dlatego przyglądam się ciekawemu, różnorodnemu i bardzo prężnemu rynkowi obuwia w e-commerce.

Jak określić i korzystać z KPI w logistyce i nie tylko?

Mierzenie wskaźników to absolutna konieczność – inaczej nie wiedzielibyśmy, czy spełniamy cele biznesowe oraz oczekiwania naszych klientów. Wybór kluczowych z nich jest jednak poważnym wyzwaniem. Jakie KPI warto ustalić?

Rynek e-commerce w Hiszpanii

Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na e-zakupach korzystają przede wszystkim ze smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. Oto analiza rynku innego niż wszystkie.

E-commerce w Azji – pobierz infografikę

Oczy inwestorów e-commerce kierują się w stronę Azji, która oferuje rzesze konsumentów chętnych do zakupów w sieci. Podsumowaliśmy trzy rynki e-sprzedaży: Indii, Japonii i Azji Południowo-Wschodniej, by pokazać kierunki inwestycji z największym potencjałem.

Logistyka produktów wysokowartościowych

Bezpieczeństwo wyrobów o wysokiej wartości to jedno z największych wyzwań dla dostawców usług logistycznych. Na każdym etapie łańcucha dostaw, od odbioru, przez magazynowanie, po doręczenie – wymagają niezwykłej uwagi.

Rynek biżuterii i akcesoriów

Rynek biżuterii i akcesoriów jest mocno zdywersyfikowany i podzielony. Część producentów działa na rynku lokalnym, część skupia się wyłącznie na eksporcie. Branża się zmienia, tak jak zmienia się konsument i sposoby komunikacji oraz kanały zakupowe.

E-commerce w Japonii. Przegląd rynku

127 milionów ludzi żyjących średnio nawet 84 lata. Trzecia na świecie największa gospodarka o olbrzymim potencjale eksportowym. Kraj o łącznym PKB wycenianym na 4,94 biliona dolarów, w którym PKB na jednego mieszkańca wynosi niemal 40 000 dolarów . To właśnie Japonia.

Logistyka w branży meblowej i wyposażenia wnętrz

Polska jest drugim lub trzecim eksporterem i czwartym największym na świecie producentem mebli [1]. Eksportujemy aż 90 proc. mebli produkowanych w naszym kraju. Branża home decor, aby sprostać wielkości produkcji potrzebuje doświadczonych partnerów logistycznych.

Rynek home decor w e-commerce

Światowy rynek dekoracji wnętrz (home decor) wyceniano w 2018 roku na 663,1 mld dolarów . Wszystkie dostępne prognozy mówią, że w ciągu najbliższych lat jego wielkość będzie rosła – szacuje się, że do 2025 r. będzie wynosić 792,6 mld dolarów, co oznacza wzrost CAGR o 4,9 proc.