Rynek magazynowy w Polsce i w Europie

Polski rynek magazynowy stał się jednym z kluczowych rynków w Europie m.in. dzięki dogodnemu położeniu geograficznemu, wygodnej sieci transportowej oraz wciąż niskim cenom najmu. Jak 2020 rok wpłynął na jego miejsce wśród rynków europejskich?

Rynek kosmetyczny w Polsce i na świecie – jak kupujemy kosmetyki?

Nieustannie silny przemysł kosmetyczny wkroczył w obszar e-commerce, co stawia przed nim wiele wyzwań związanych z nowymi zachowaniami klientów, zwłaszcza w kontekście zakupów transgranicznych i strategii omnichannel. Co trzeba wiedzieć, by podejmować najlepsze decyzje?

Ekologiczne opakowania dla e-commerce

Ekologiczne e-commerce to nie tylko przyjazny środowisku produkt, ale też ograniczenie emisji i wykorzystania zasobów w całym procesie obsługi zamówienia. Czego pod względem opakowań oczekują kupujący i z jakich rozwiązań można skorzystać?

Ekologia w magazynie

Jeszcze kilka lat temu nikt nie mówił o ekologii w magazynie. Ostatnia dekada zmieniła wszystko – podejście najemców, operatorów logistycznych i samych klientów. Wszak odpowiedzialne firmy to takie, które – o ile to możliwe – na każdym etapie łańcucha dostaw starają się wprowadzać bardziej zrównoważone środowiskowo rozwiązania. Jaki zatem powinien być ekologiczny magazyn?

Największe rynki e-commerce w Europie: UK vs Niemcy vs Francja

Wielka Brytania, Niemcy i Francja to europejskie potęgi na rynku e-commerce. Pobierz infografikę i dowiedz się, jaka jest specyfika danego rynku, ilu użytkowników kupuje online i jakie kategorie zakupowe są najpopularniejsze!

5 trendów w branży fashion

Rok 2020 zmienił przewidywania ekspertów branży fashion. Dawne prognozy nie stały się nieaktualne; wymagają jednak weryfikacji pod kątem stylu życia konsumentów oraz roli, którą pełnią w nim zakupy modowe. Jaka jest branża w 2020 roku i w którym kierunku zmierza?

Dane osobowe jako waluta

Digitalizacja gospodarki i zmieniające się modele biznesowe doprowadziły do sytuacji, w której dane osobowe stały się walutą. Jak to się wydarzyło? Dlaczego firmy gromadzą i analizują dane? Jakie wyzwania czekają na ecommerce?

Rynek FMCG w e-commerce

Udział e-zakupów w światowym handlu produktów szybkozbywalnych wynosi obecnie mniej niż 7 proc. Szacunki ekspertów wskazują jednak na szybki wzrost. Do 2022 roku eFMCG stanowić między 10 a 12 proc. całkowitej sprzedaży produktów w tej kategorii i tym samym, przekroczyć próg 400 mld dolarów.

Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii (UK)

Brytyjski rynek e-sprzedaży kreuje globalne trendy w e-commerce – wszak jest trzecim rynkiem e-commerce na świecie pod względem wielkości i uznaje się go za najdojrzalszy w całej Europie. Sprawdzam więc, jak wygląda e-commerce w UK.

Rynek obuwia w e-commerce

Jeszcze kilkanaście lat temu nikt z nas nie zdecydowałby się na zakup obuwia bez mierzenia. Dziś sprzedaż butów w Europie już w 20 proc. przeniosła się do internetu . Dlatego przyglądam się ciekawemu, różnorodnemu i bardzo prężnemu rynkowi obuwia w e-commerce.