Dni zakupów. Singles’ Day i Black Friday

Listopad zakupami stoi. To miesiąc największych peaków sprzedażowych – nie tylko w e-commerce. Okazji do tego jest wiele. Pierwsza to Singles’ Day, popularny już nie tylko w Chinach. Kolejne – to Black Friday, Cyber Monday, a właściwie – jak próbowało nas przekonać w tym roku wiele e-sklepów – cały tzw. Black Week. Jak wyglądały tegoroczne „święta zakupów” w Polsce i na świecie?

E-commerce we Francji

Francja to po względem powierzchni największy kraj Unii Europejskiej i szósta pod względem wielkości gospodarka świata. To 66 milionów ludzi, z których aż 87,5 proc. używa internetu . To drugi (lub trzeci – w zależności od danych) rynek e-commerce w Europie pod względem wielkości sprzedaży i pierwszy w zakresie zakupów FMCG online. Czym się charakteryzuje i jak na nim funkcjonować?

Logistyka zwrotna. Czy ekologiczna logistyka jest możliwa?

Ekologia i logistyka zwyczajowo dotychczas podążały innymi drogami. Jednak trend zrównoważonego rozwoju wymusza na firmach i ich partnerach stosowanie rozwiązań, które coraz częściej niwelują negatywny wpływ na środowisko. Tym zajmuje się częściowo logistyka zwrotna.

Produkty dziecięce w e-commerce

Współcześni rodzice są przekonani, że „dzieci świadczą o nich samych”. To jeden z powodów, dla których branża dziecięca jest szybko rozwijającą się gałęzią przemysłu, a zakupy online w tym obszarze są dla rodziców wygodne i szybkie, dzięki czemu rosną w siłę.

Indie – przegląd rynku e-commerce

Indyjski rynek e-commerce rozwija się w szybkim tempie – choć wydaje się, że najlepsze jeszcze przed nim. Rosnąca ilość użytkowników Internetu i wzrost gospodarczy z pewnością przyniosą korzyści rynkowi e-sprzedaży. Jakie siły napędzają indyjski e-commerce?

The same day delivery, darmowa dostawa czy zwroty – co liczy się w e-commerce?

Wybranie opcji dostawy towaru to zazwyczaj przedostatni krok na ścieżce zakupowej klienta – tuż przed dokonaniem płatności. Czego od dostawy oczekują konsumenci? Jakie opcje wybierają, a jakie zniechęcają ich do dokonania zakupu w danym e-sklepie? Jakie trendy obowiązują na polskim i światowym rynku?

Czas na omnichannel 2.0

Hasło „omnichannel” to słowo-klucz dla wszystkich wdrożeń nowych kanałów sprzedaży. Niestety często w praktyce oznacza chaos komunikacyjny, który nie pozwala konsumentom na naturalne, bezszwowe doświadczenia zakupowe.

Logistyka w branży kosmetycznej

Niezwykle silna branża kosmetyczna stawia przed operatorami logistycznym wysokie wymagania związane z magazynowaniem i dystrybucją. Na co należy zwrócić uwagę podczas planowania i organizacji logistyki w branży kosmetycznej?

Jak kupujemy kosmetyki? Charakterystyka rynku kosmetycznego w Polsce

Nieustannie silny przemysł kosmetyczny wkroczył w obszar e-commerce, co stawia przed nim wiele wyzwań związanych z nowymi zachowaniami klientów, zwłaszcza w kontekście zakupów transgranicznych i strategii omnichannel. Co trzeba wiedzieć, by podejmować najlepsze decyzje?

The biggest in e-commerce. Comparison of the US, Chinese, and Russian markets in 2018

Here you can find out which e-commerce market are the biggest. How many users buy on the Internet and which categories of shopping are the most common! Those are the most important information about e-sales in the US, China and Russia.