Jak kupujemy kosmetyki? Charakterystyka rynku kosmetycznego w Polsce

Nieustannie silny przemysł kosmetyczny wkroczył w obszar e-commerce, co stawia przed nim wiele wyzwań związanych z nowymi zachowaniami klientów, zwłaszcza w kontekście zakupów transgranicznych i strategii omnichannel. Co trzeba wiedzieć, by podejmować najlepsze decyzje?

The biggest in e-commerce. Comparison of the US, Chinese, and Russian markets in 2018

Here you can find out which e-commerce market are the biggest. How many users buy on the Internet and which categories of shopping are the most common! Those are the most important information about e-sales in the US, China and Russia.

E-commerce w Azji Południowo-Wschodniej: Indonezja, Wietnam, Tajlandia

Rok 2018 w regionie SEA (Southeast Asia) został nazwany rokiem e-commerce: nastąpiło wtedy dwukrotne zwiększenie wartości gospodarki internetowej i dynamiczny wzrost ilości e-konsumentów. To pokazuje, że mocy nabywczej Azji Południowo-Wschodniej po prostu nie można ignorować.

Logistyka kiedyś i dziś. Ewolucja czy rewolucja?

Krajobraz rozwiązań logistycznych nieustannie się zmienia, a ostatnie 15 lat szczególnie wpłynęło funkcję operatorów logistycznych w retailu. Czy możemy mówić o rewolucji w logistyce?

Różnice w logistyce B2B i B2C

Dynamiczny rozwój rynku e-commerce zrewolucjonizował logistykę. Zaprojektowanie procesów logistycznych dla tego sektora wymaga zmiany myślenia o organizacji i funkcji magazynu. Na czym polega różnica między magazynem B2B a B2C?

Automatyzacja w e-commerce. Teraźniejszość czy przyszłość?

Czas automatyzacji już nadszedł. Trzy czwarte badanych przez McKinsey przedsiębiorstw już wdraża rozwiązania mające na celu automatyzację procesów – lub planuje to w zbliżającym się roku . O jakich rozwiązaniach automatyzacji warto pomyśleć?

Rosja – przegląd rynku e-commerce

Rosja – jeden z największych i najliczniejszych krajów na świecie to jednocześnie globalna potęga polityczna i ekonomiczna. Czy jej silna pozycja zapewniła rozwój rynku e-commerce porównywalny do tego w USA, Europie Zachodniej czy Chinach? Spójrzmy, jak jest w rzeczywistości.

Voice shopping. Czy e-commerce musi być gotowe na zakupy głosowe?

Rynek smart speakerów rozwija się błyskawicznie. Tylko w 2017 roku sprzedano na całym świecie ponad 80 mln urządzeń głosowych, a do 2021 roku cała kategoria tych urządzeń ma urosnąć aż o 84 proc. (Euromonitor International). Czy to zapowiedź kolejnej rewolucji w e-commerce?

VAS może Cię wyróżnić

Value-Added Services, czyli usługi wartości dodanej, rozwijają się w każdej branży, w której najważniejsza jest satysfakcja klienta końcowego. Najsilniej zaznaczyły się zwłaszcza w logistyce e-commerce i sprzedaży w formule omnichannel, szczególnie dla branży fashion i beauty, ale również w obszarze usług telekomunikacyjnych. Co jest usługą ponadstandardową, a które zadania można zakwalifikować już jako standard?

Rynek e-commerce w Stanach Zjednoczonych / USA

Stany Zjednoczone to największy rynek konsumencki na świecie, dwa razy większy niż cały rynek Unii Europejskiej. USA – pomimo rosnącej pozycji Chin – pozostają największą gospodarką świata, odpowiadającą za prawie 25 proc. światowej gospodarki. Prognozuje się, że do roku 2050 amerykańska gospodarka ma być warta aż 34 biliony dolarów. Zobacz, czym jeszcze charakteryzuje się amerykański e-commerce!