Jak stworzyć dobrą stronę Frequently Asked Questions?

Sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami online jest przez użytkowników sieci jednym z najczęściej oczekiwanych elementów na stronie internetowej. FAQ pomaga wyeliminować wszelkie wątpliwości klientów i zrozumieć poszczególne procesy w contact center.

Call center a informacja zwrotna od klientów. Jak zbierać i analizować feedback?

Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnej od klientów to jeden z fundamentów zmian w contact center. Feedback pozwala zwrócić uwagę na etapy obsługi, które są dla klienta trudne – i tym samym pomóc wskazać rozwiązania, które mogą podnieść poziom jego zadowolenia.

Zarządzanie reklamacjami w contact center

Każda reklamacja to koszt – dlatego zarządzanie reklamacjami to dużo więcej niż tylko ich sprawne rozpatrywanie. Jak planować procedury w call center, by proces zakończył się zadowoleniem klienta i wprowadzeniem usprawnień, które zminimalizują ilość reklamacji?

4 sposoby na lojalizację klienta w e-commerce

Na lojalność klientów wpływa wiele czynników, od łatwości poruszania się po e-sklepie, przez jakość i cenę oferowanych produktów, aż po zaproponowane programy lojalnościowe. Jednak to obsługa klienta okazuje się zasadniczym czynnikiem budującym przywiązanie do marki.

WFM – efektywność Workforce Management w call center

Równowaga między utrzymaniem najwyższej jakości poziomu usług a kosztami pracy w call center to priorytet dla działów odpowiedzialnych za planowanie i monitorowanie wszystkich operacji. Wdrożenie systemu WFM jest doskonałym rozwiązaniem na usprawnienie procesów optymalizacji pracy.

System BI w call center

Podejmowanie świadomych decyzji biznesowych w contact center jest możliwe dzięki nowoczesnym procesom opierającym się na twardej analizie danych. Jak BI wpływa na operacyjną efektywność w firmie oraz przewagę konkurencyjną na rynku?

HR w call center. Blending kompetencji

Profesjonalizm, wszechstronność, zaangażowanie i otwartość w komunikacji to kluczowe kompetencje, które znacząco wpływają na efektywność pracowników, jednak nie zawsze idą w parze. Rola HR oraz umiejętny blending są w tej kwestii nieocenione.

First Contact Resolution – metody, korzyści, wyzwania

FCR, czyli First Contact Resolution jest niezbędnym elementem do sprawnego i efektywnego funkcjonowania contact center. Jakie są jego metody? Co daje wdrożenie i obserwacja wskaźnika FCR oraz jakie wyzwania czekają obsługę klienta w pierwszym kontakcie?

Call center inbound i outbound. Co je odróżnia?

Standaryzacja leży u podstaw call center, dlatego że jego praca to proces. Elementy, które wymagają innego workflow, potrzebują też własnych nazw i definicji. Co to znaczy inbound i outbound? Jak ten podział wpływa na pracę contact center?

IVR – pozytywne czy negatywne doświadczenie dla klienta?

Najważniejszym punktem łączności między firmą i klientem jest bezpośrednia obsługa przez konsultanta call center. Odpowiednie kształtowanie customer journey ma ogromny wpływ na poziom satysfakcji klienta pod względem formy komunikacji. Czym więc jest IVR i jakie jest jego znaczenie dla CX?