The ever-strong beauty industry has entered e-commerce area, which may be challenging in terms of new consumer behaviour, particularly in the context of cross-border shopping and omnichannel strategy. What should we know to be able to make the best possible decisions?
Autor: Małgorzata Różańska
Arvato CRM Solutions liderem sektora detalicznego według nowego raportu NelsonHall
Arvato CRM Solutions otrzymała tytuł lidera za swoje osiagnięcia w sektorze detalicznym w ostatnim raporcie oceny dostawców (NEAT) przeprowadzonym przez międzynarodową firmę badawczą NelsonHall.
Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu określone liderem w dziedzinie Contact Center Outsourcing
Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu zostało uznane liderem w szczegółowym raporcie Contact Center Outsourcing firmy badawczej i konsultingowej Everest Group. Firma została doceniona przede wszystkim za: imwestycje w kompetencje cyfrowe i analityczne, spójność i elstyczność usług , a także zdolność dostarczania spójnego doświadczenia omnichannel.
Rola call center w sektorze energetycznym
Sektor energetyczny niezmiennie wykazuje ogromny potencjał wzrostu i decyduje się na implementację rozwiązań call center w swoim obszarze. Ich rolą jest przede wszystkim efektywność zależna od właściwej integracji wszystkich systemów operacyjnych w firmie.
Tylko 9% klientów w pełni zadowolonych z obsługi – zobacz wyniki ankiety Arvato
84% przedstawicieli działów obsługi klienta twierdzi, że jakość ich usług jest zawsze na wysokim poziomie. Potwierdza to tylko 9% konsumentów – wynika z badań „Transforming Customer Service” przeprowadzonych przez Arvato.
Relacje z klientem w e-commerce. Pobierz infografikę
Zbudowanie długotrwałych relacji z konsumentem w branży e-commerce to niemałe wyzwanie dla działów obsługi klienta w call center. Koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klientów to droga do jego pozytywnych doświadczeń. Jak utrzymać dobre relacje z e-konsumentem?
Wskaźniki efektywności w call center. Pobierz infografikę
Jak mierzyć efektywność call center? Konieczny jest dobór KPI projektu zgodnych z jego strategicznymi celami – tak, by otrzymane raporty przyniosły rzeczywistą wiedzę o postępach w realizacji założonych efektów.
Doświadczenie klienta (CX) w call center. Pobierz darmowy e-book
Czas, łatwość, jakość – te wskaźniki wpływają na customer experience w trakcie obsługi. Tworzenie pozytywnych doświadczeń w call center jest równoznaczne z szybkim i bezproblemowym rozwiązaniem problemu klienta oraz wzrostem jego satysfakcji. Jak to zrobić skutecznie?
Projekt call center. Pobierz darmowy e-book
Strategia i wdrożenie nowego projektu contact center ma niekiedy strategiczne znaczenie dla firmy. Przygotowanie do niego wymaga starannej analizy, określenia celów i znajomości specyfiki takich kampanii. Porady ekspertów w nowym e-booku Arvato pomogą zaplanować ten proces.
Zamawiam przez telefon, czyli jak wspomóc Świętego Mikołaja
Zaczęło się! Sezon na wielkie zakupy otwarty. Przedświąteczna gorączka oraz polowanie na idealny prezent dla najbliższych w pełni. Jak kupują Polacy? Kto korzysta z możliwości zakupów przez call center? Czy klienci wolą zamówienia składane przez telefon?