Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Infografika „Marki luksusowe w e-commerce”. Pobierz teraz!

Do 2025 roku 25 proc. całej sprzedaży dóbr luksusowych będzie odbywać się online. Marki luksusowe coraz pewniej wchodzą na rynek e-commerce, widząc w tym szansę dotarcia do nowego konsumenta. Z jakimi wyzwaniami się mierzą?

Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Infografika „Rynek kurierski w Polsce”. Pobierz teraz!

Dostawy są jednym z najważniejszych czynników zakupowych polskich konsumentów. Jak kształtuje się rynek usług kurierskich? Jakie stoją przed nim wyzwania i jakie trendy wyznaczą kierunek rozwoju?

Specjaliści w obszarze cyfrowego łańcucha dostaw

Cyfryzacja coraz mocniej wkracza do sektora logistycznego. Postępowe technologie są od dawna podstawą strategii jednostki Arvato SCM Solutions.

Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Pokolenia klientów e-commerce. Pobierz infografikę

Większość polskich konsumentów kupujących w e‐sklepach to osoby do 34 roku życia. Nie oznacza to, że muszą być najważniejszą grupą odbiorczą oraz że tylko do nich powinniśmy tworzyć ofertę i komunikację.

Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.