E-commerce w Europie

Zobacz, jak rozwija się sprzedaż internetowa w Europie w poszczególnych krajach.

Rynek fashion w Europie – kraje

Alfabet logistyki e-commerce

Logistyka jest kluczowym filarem funkcjonowania sklepów internetowych, a efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw daje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej w kanale e-commerce.

Rynek kurierski w Europie – najpopularniejsze formy dostaw i oczekiwania czasowe

Punkty styku z klientem. Rola logistyki w cały procesie zakupowym w kanale eCommerce

Popularność zakupów online sprawiła, iż 77 proc. polskich internautów kupuje w Internecie [E-Commerce w Polsce – Gemius]. Sklepy internetowe konkurują o klienta przede wszystkim produktem i jego ceną, a także szybką realizacją zleceń. Bardzo istotne jest również zapewnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych oraz odpowiednio zaprojektowanej ścieżki klienta tzw. User experience (UX), które wpływa na zmniejszenie współczynnika porzuceń koszyka zakupowego.

Podsumowanie Targów eHandlu – 27.10.2023

Już po raz kolejny mieliśmy okazję wziąć udział jako wystawca w jednym z największych wydarzeń dla sektora e-commerce, jakim są Targi eHandlu.

E-commerce w Czechach i Słowacji

Czechy i Słowacja to nie tylko nasze kraje sąsiedzkie, ale przede wszystkim rynki, na których sprzedaż w kanale online rozwija się dynamicznie. Dlatego bez wątpienia warto się im przyglądać, rozumiem zwyczaje zakupowe konsumentów, a być może – podjąć decyzję o obecności na tych rynkach w najbliższej przyszłości. Jak zatem wygląda e-commerce w Czechach i na Słowacji?

Rynek AGD w wybranych krajach Europy – porównanie

Porównujemy rynek AGD w krajach: Niemcy, Francja, UK, Włochy, Hiszpania, Polska, Holandia

E-commerce in CEE

Branża drogeryjno-kosmetyczna w Polsce: dane