Rynek kosmetyczno-drogeryjny w Polsce

Rynek kosmetyczny w Polsce rośnie od lat, a jego głównym kanałem dystrybucji nieodmiennie pozostają drogerie. Jednak e-commerce cały czas zyskuje na znaczeniu i – jak wynika z zapowiedzi liderów rynku – w najbliższym czasie właśnie na tym polu możemy spodziewać się zaostrzenia konkurencji. Jaki jest układ sił dzisiaj i co może przynieść przyszłość?

Rynek e-commerce w Niemczech

84 miliony mieszkańców, rozwinięta gospodarka, PKB per capita – 64 tysiące euro i utrwalone zwyczaje zakupowe konsumentów. Jak wygląda obecnie rynek e-commerce w Niemczech i czego należy się spodziewać w najbliższej przyszłości?

Branża sportowa w Polsce

Polacy uprawiają sport. Uprawiają go coraz częściej i bardziej profesjonalnie. Rośnie zatem rynek nie tylko usług, ale także produktów, odzieży, obuwia i akcesoriów. Kupujemy je w sklepach tradycyjnych, ale ostatnio coraz częściej w online’owych. Co ćwiczymy, co i jak kupujemy?

Trendy w logistyce w 2023

Logistyka to dziedzina niezwykle dynamiczna. Wszak działa w obszarze nieustających zmiennych rynkowych, wzrastających wymagań oraz zmiany trendów. Właściwie każdy kolejny rok przynosi dla logistyki nowe wyzwania i taki będzie także 2023.

Logistyka produktów TECH

Duża wartość produktów i ich krótki cykl życia, duże wahania popytu, konkurencyjne rynki i sezonowość sprzedaży – ta specyfika branży high-tech sprawia, że wymagania względem jej logistyki są wyjątkowo wysokie. Co trzeba wiedzieć, by usprawnić procesy logistyczne w branży high-tech?

Strategia omnichannel

Konsument – niezależnie czy kupuje online czy offline – chce czuć, że marka na każdym kroku myśli o nim i jego wygodzie. Płynne przechodzenie między kanałami przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe i zwiększa prawdopodobieństwo, że kupujący wróci do nas w przyszłości. A jak to zrobić? Odpowiedzią jest strategia omnichannel.

Rynek powierzchni i wyposażenia magazynów logistycznych. Bieżąca sytuacja i wyzwania

Popularność zakupów e-commerce sprawia, że znacząco rośnie zapotrzebowanie zarówno na wyspecjalizowane usługi operatorów logistycznych, jak i na powierzchnie magazynowe. Polska jest regionem, z którego wiele światowych firm prowadzi swoją logistykę na Europę i bez wątpienia będzie tak w kolejnych latach. Jak wygląda sytuacja na rynku magazynowym i jakie wyzwania jeszcze przed nami?

Why Poland? Why carry out logistics operations in Poland?

Foreign investment into Poland rose to USD 24.8 billion in 2021 , proving that our country is seen as a good destination to do and expand business. For several years, logistics operators have been locating their warehousing facilities in Poland with manufacturing and fulfilment projects, especially for e-commerce channels. This is due to Poland’s excellent geographic location, good road and warehouse infrastructure, as well as attractive labour costs and access to qualified specialists – compared, for example, to countries such as Germany, the Netherlands and the Czech Republic. Why is it worth investing in Poland now and in the years to come?

Why Poland? Dlaczego warto prowadzić operacje logistyczne w Polsce?

Inwestycje zagraniczne do Polski wzrosły w 2021 roku do 24,8 mld dolarów , co potwierdza, że nasz kraj jest postrzegany jako dobra destynacja do prowadzenia i rozwoju biznesów. Od kilku lat biznes logistyczny lokuje swoją infrastrukturę magazynową w Polsce realizując projekty produkcyjne oraz fulfilmentowe, zwłaszcza dla kanałów e-commerce. Wynika to z doskonałego położenia Polski, dobrej infrastruktury drogowej i magazynowej, a także z atrakcyjnych kosztów pracy i dostępu do wykwalifikowanych specjalistów – w porównaniu przykładowo do krajów takich jak Niemcy, Holandia oraz Czechy. Dlaczego warto inwestować w Polsce teraz i w kolejnych latach?

Rynek konsol, komputerów i akcesoriów dla graczy

Prawie 3 miliardy osób na świecie grają w gry wideo. To ponad 1/3 światowej populacji [1] . W 2020 roku rynek gier wideo zanotował przychody w wysokości prawie 160 miliardów dolarów [2] , w 2023 roku przewyższy 200 miliardów, a w 2027 – blisko 340 miliardów [3] . Na branżę bez wątpienia wpływ miała pandemia COVID-19 oraz zmiany stylu spędzania wolnego czasu. Jak zmieniły się zachowania graczy i co nas czeka w przyszłości?