Polski rynek odzieżowy. Inwestycje, przejęcia, reaktywacje

Polski rynek odzieżowy dynamicznie się rozwija. Przejęcia, konsolidacje czy zmiany struktur właścicielskich to tylko kilka ruchów, o których było głośno w ostatnich latach. Jak zmieniała się branża w ostatnich dwóch dekadach? Jaki wpływ miała na nią pandemia? Jaką rolę zaczyna pełnić e-commerce? I co będzie dalej?

Rynek bielizny w Polsce i na świecie

Rynek bielizny w Polsce, Europie i na świecie rośnie w siłę. Z roku na rok stanowi coraz większy procent całego rynku detalicznego odzieży. Oprócz marek specjalizujących się w produkcji bielizny, coraz mocniej wchodzą w ten segment także inne marki i sieci. Jak wygląda ten rynek w Polsce?

Odzież używana w e-commerce

Rynek odzieży z drugiej ręki powiększa się z roku na rok. Z jednej strony wymagają tego coraz bardziej świadomi ekologicznie konsumenci, z drugiej – na ich potrzeby odpowiadają modowi giganci. Jak wygląda rynek odzieży używanej online?

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą logistyki?

Przewagę konkurencyjną naszych firm budujemy na wielu poziomach. Świetnym produktem, szeroką dystrybucją, doskonałą obsługą, ale także sprawnością operacyjną. Jednym z jej elementów jest logistyka. Jak budować przewagę za jej pomocą?

Polska branża fashion – wyzwania i szanse

Jak w obecnej sytuacji odnajduje się polska branża fashion? Na ile spadki sprzedaży w centrach handlowych zrekompensowała sprzedaż w kanale online? Kto umocnił markę, a komu nie udało się zawalczyć o klienta? Co dziś stanowi największe wyzwanie i gdzie upatrywać szans?

Transformacja marek odzieżowych na polskim rynku e-commerce

Ostatnie 30 lat w Polsce to okres przemian w handlu, które nie ominęły branży odzieżowej. Marki musiały najpierw sprawnie wdrożyć sprzedaż w centrach handlowych, by po kilku czy kilkunastu latach zainwestować w e-commerce. Jak sobie poradziły?

Rynek odżywek i suplementów diety dla sportowców w e-commerce

Rok 2020 to trudny czas na rynku odżywek dla sportowców. Czy na społecznej izolacji, czasowym zamknięciu klubów fitness oraz stacjonarnych punktów sprzedaży skorzystało e-commerce?

Jak zmienił się rynek kurierski w 2020 roku

Podczas gdy niektóre sektory gospodarki przeżywają turności, branża KEP dynamicznie rozwija się, czerpiąc z nagłego wzrostu zamówień w sklepach internetowych. Jak obecna sytuacja wpłynęła na firmy kurierskie?

Outsourcing logistyki – opłacalność

Nie odpowiem w tym artykule na pytanie, czy outsourcing logistyki się opłaca. Bo wiele razy już odpowiadałem. Tak, opłaca się. I to wcale nie wybranym, tym dużym czy planującym ekspansje. Opłaca się wszystkim. Po prostu.

Social commerce. Czy warto sprzedawać na Facebooku?

Dlaczego media społecznościowe to ważny kanał wsparcia sprzedaży? To proste: korzysta z nich aż 49 proc. światowej populacji [1] . Możliwość komunikacji z tak wielką grupą osób to dla handlowców obietnica zwiększenia zysków. Jaki w rzeczywistości mają wpływ na sprzedaż?