Rynek sport i outdoor w e-commerce

Polacy rzucili się na uprawianie sportu. Biegamy, jeździmy na rowerze, trenujemy na siłowni. Sport to także biznes, dlatego branża sportowa oraz outdoorowa dynamicznie rozwija swoją sprzedaż w wielu kanałach. W online radzi sobie coraz lepiej.

Rynek e-commerce w Niemczech – analiza

Niemcy – jedna z najsilniejszych gospodarek w Unii Europejskiej, w której e commerce to synonim „codziennych zakupów”. Jak kształtuje się niemiecki rynek e-sprzedaży? Jakie preferencje zakupowe mają klienci w Niemczech? I czy warto tam inwestować?

Peaki sprzedażowe w e-commerce – czy jesteś gotowy?

Największe peaki w e-commerce to wyprzedaże w branży fashion i high tech, Back to School, Black Friday i Cyber Monday oraz – a może przede wszystkim – święta. Te ostatnie odpowiadają za najlepsze wyniki sprzedaży w całym roku. Czy jesteś na nie gotowy?

Branża zoologiczna w e-commerce

Ponad 2/3 Polaków posiada przynajmniej jedno zwierzę – tak wynika z ankiety GfK [1] . Coraz częściej zwierzęta domowe traktujemy na równi z innymi domownikami. W jaki sposób nasze przywiązanie do nich wpływa na biznes – zwłaszcza w sieci?

Outsourcing logistyki

Nie odpowiem w tym artykule na pytanie, czy outsourcing logistyki się opłaca. Bo wiele razy już odpowiadałem. Tak, opłaca się. I to wcale nie wybranym, tym dużym czy planującym ekspansje. Opłaca się wszystkim. Po prostu.

Rynek e-commerce w Rumunii

Największy kraj południowo-wschodniej Europy, Rumunia, jest ostatnio na językach specjalistów rynku e-commerce. Nic dziwnego! Jako jedna z najbardziej wzrostowych gospodarek w Unii Europejskiej, z nienasyconym rynkiem e-commerce, staje się dobrym miejscem na rozwijanie biznesu online.

Powtarzalne zakupy. Jak zapewnić lojalność klientów?

Produkty kupowane regularnie wypełniają większość koszyków zakupowych. Jak e-sklepy mogą ułatwić klientom pamiętanie o stałych zakupach i zachęcić ich do częstszych powrotów na ich witryny?

Strategia lokowania magazynów dla e-sklepów: centralny, regionalny czy lokalny?

Rynek e-commerce składa się zarówno z rodzinnych firm, jak i z globalnych przedsiębiorstw. Podczas gdy te pierwsze często są w stanie przechować swoje produkty w domu, te drugie mierzą się z koniecznością zakupu lub wynajęcia dużych powierzchni magazynowych.

Paczka, która lojalizuje. Co warto umieścić w przesyłce z e-sklepu?

W paczce z e-sklepu – oprócz towaru – powinny się znaleźć się inne elementy, niekiedy nie mniej ważne od samego produktu. Mowa o tych, dzięki którym dopełniamy formalności i tych, które lojalizują klienta. Co zatem powinno, a co może znaleźć się w paczce z e-sklepu?

Charakterystyka rynku e-commerce na Słowacji

Słowacja to niewielki kraj, od północy graniczący z Polską i liczący niecałe 5,5 miliona mieszkańców. Aż 85 proc. Słowaków posiada dostęp do internetu – i chętnie z niego korzysta . Rynek e-commerce rośnie tu szybko – szacuje się, że w 2018 roku w kraju istniało około 8500 e-sklepów. Co jeszcze warto wiedzieć o rynku e-commerce na Słowacji?