Rynek smartfonów i tabletów

W 2020 roku na całym świecie sprzedano ponad 1,3 mld smartfonów [1] i prawie 165 mln tabletów [2]. Polska zanotowała sprzedaż smarfonów na poziomie ponad 8,5 mln sztuk [3] , o 8,5 proc. mniej niż rok wcześniej, jednak sprzedaż tabletów rosła dynamicznie, co zarówno i nas, jak i na całym świecie bez wątpienia było powodowane pandemią i pracą oraz edukacją zdalną. Jak wyglądają trendy w tym segmencie i dlaczego tak ważna jest tu dobra logistyka?

Pre-owned clothing in e-commerce

The market of recycled clothes is getting bigger and bigger every year. On the one hand, it is a result of the demand of consumers who become more eco-aware, and on the other- a result of actions of fashion industry giants who respond to such needs. How does the online used clothing market look like?

Rynek elektroniki w e-commerce

Konsumenci coraz częściej kupują przez internet sprzęt elektroniczny, czyli komputery, laptopy, smartfony czy inny sprzęt mobilny. To ugruntowany trend na całym świecie, a teraz równie mocno zaczyna dotyczyć także polskiego rynku e-commerce. Jak wygląda w poszczególnych krajach? Co kupuje się najczęściej? Czego oczekują konsumenci? Czym charakteryzuje się logistyka elektroniki dla e-commerce?

Polski rynek odzieżowy. Inwestycje, przejęcia, reaktywacje

Polski rynek odzieżowy dynamicznie się rozwija. Przejęcia, konsolidacje czy zmiany struktur właścicielskich to tylko kilka ruchów, o których było głośno w ostatnich latach. Jak zmieniała się branża w ostatnich dwóch dekadach? Jaki wpływ miała na nią pandemia? Jaką rolę zaczyna pełnić e-commerce? I co będzie dalej?

Rynek bielizny w Polsce i na świecie

Rynek bielizny w Polsce, Europie i na świecie rośnie w siłę. Z roku na rok stanowi coraz większy procent całego rynku detalicznego odzieży. Oprócz marek specjalizujących się w produkcji bielizny, coraz mocniej wchodzą w ten segment także inne marki i sieci. Jak wygląda ten rynek w Polsce?

Odzież używana w e-commerce

Rynek odzieży z drugiej ręki powiększa się z roku na rok. Z jednej strony wymagają tego coraz bardziej świadomi ekologicznie konsumenci, z drugiej – na ich potrzeby odpowiadają modowi giganci. Jak wygląda rynek odzieży używanej online?

Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą logistyki?

Przewagę konkurencyjną naszych firm budujemy na wielu poziomach. Świetnym produktem, szeroką dystrybucją, doskonałą obsługą, ale także sprawnością operacyjną. Jednym z jej elementów jest logistyka. Jak budować przewagę za jej pomocą?

Polska branża fashion – wyzwania i szanse

Jak w obecnej sytuacji odnajduje się polska branża fashion? Na ile spadki sprzedaży w centrach handlowych zrekompensowała sprzedaż w kanale online? Kto umocnił markę, a komu nie udało się zawalczyć o klienta? Co dziś stanowi największe wyzwanie i gdzie upatrywać szans?

Transformacja marek odzieżowych na polskim rynku e-commerce

Ostatnie 30 lat w Polsce to okres przemian w handlu, które nie ominęły branży odzieżowej. Marki musiały najpierw sprawnie wdrożyć sprzedaż w centrach handlowych, by po kilku czy kilkunastu latach zainwestować w e-commerce. Jak sobie poradziły?

Rynek odżywek i suplementów diety dla sportowców w e-commerce

Rok 2020 to trudny czas na rynku odżywek dla sportowców. Czy na społecznej izolacji, czasowym zamknięciu klubów fitness oraz stacjonarnych punktów sprzedaży skorzystało e-commerce?