Rynek elektroniki w Polsce

Pomimo znacznego kryzysu, jaki dotknął branżę elektroniki w ostatnich latach, zauważamy pewne znaki ożywienia na tym rynku. Eksperci są zgodni, gdyż każdy raport, wskazuje, że już 2024 rok przyniesie odbicie, a w kolejnych latach dynamika wzrostu będzie się tylko zwiększać.

Rynek AGD w Polsce i w Europie

W przypadku rynku AGD w Europie śmiało możemy powiedzieć, że w dużej mierze jest on mocny siłą produktów powstających w Polsce. Jesteśmy największym producentem AGD w Unii Europejskiej i odpowiadamy w ujęciu wartościowym za ponad 32 proc., a ilościowo za ok. 40 proc. rynku. I choć ten segment właśnie wpadł w chwilową zadyszkę, to jednak jego przyszłość wygląda obiecująco. Jak wygląda sytuacja na rynku AGD na Starym Kontynencie i co może przynieść przyszłość? Zapraszam na krótki przegląd.

Rynek e-commerce w Rumunii

6,3 miliardów euro – tyle wynosi wartość rumuńskiego rynku e-commerce . I być może – w porównaniu do Polski – nie jest to wartość znacząca, jednak bez wątpienia należy się temu rynkowi dokładniej przyjrzeć, także z takiego względu, że zakupy online z roku na rok stają się coraz bardziej popularne.

Rynek drogeryjny w Polsce

Rynek kosmetyczny w Polsce rośnie od lat, a jego głównym kanałem dystrybucji nieodmiennie pozostają drogerie. Jednak e-commerce cały czas zyskuje na znaczeniu i – jak wynika z zapowiedzi liderów rynku – w najbliższym czasie właśnie na tym polu możemy spodziewać się zaostrzenia konkurencji. Jaki jest układ sił dzisiaj i co może przynieść przyszłość?

Rynek e-commerce w Niemczech

84 miliony mieszkańców, rozwinięta gospodarka, PKB per capita – 64 tysiące euro i utrwalone zwyczaje zakupowe konsumentów. Jak wygląda obecnie rynek e-commerce w Niemczech i czego należy się spodziewać w najbliższej przyszłości?

Branża sportowa w Polsce

Polacy uprawiają sport. Uprawiają go coraz częściej i bardziej profesjonalnie. Rośnie zatem rynek nie tylko usług, ale także produktów, odzieży, obuwia i akcesoriów. Kupujemy je w sklepach tradycyjnych, ale ostatnio coraz częściej w online’owych. Co ćwiczymy, co i jak kupujemy?

Trendy w logistyce w 2023

Logistyka to dziedzina niezwykle dynamiczna. Wszak działa w obszarze nieustających zmiennych rynkowych, wzrastających wymagań oraz zmiany trendów. Właściwie każdy kolejny rok przynosi dla logistyki nowe wyzwania i taki będzie także 2023.

Logistyka produktów TECH

Duża wartość produktów i ich krótki cykl życia, duże wahania popytu, konkurencyjne rynki i sezonowość sprzedaży – ta specyfika branży high-tech sprawia, że wymagania względem jej logistyki są wyjątkowo wysokie. Co trzeba wiedzieć, by usprawnić procesy logistyczne w branży high-tech?

Strategia omnichannel

Konsument – niezależnie czy kupuje online czy offline – chce czuć, że marka na każdym kroku myśli o nim i jego wygodzie. Płynne przechodzenie między kanałami przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe i zwiększa prawdopodobieństwo, że kupujący wróci do nas w przyszłości. A jak to zrobić? Odpowiedzią jest strategia omnichannel.

Rynek powierzchni i wyposażenia magazynów logistycznych. Bieżąca sytuacja i wyzwania

Popularność zakupów e-commerce sprawia, że znacząco rośnie zapotrzebowanie zarówno na wyspecjalizowane usługi operatorów logistycznych, jak i na powierzchnie magazynowe. Polska jest regionem, z którego wiele światowych firm prowadzi swoją logistykę na Europę i bez wątpienia będzie tak w kolejnych latach. Jak wygląda sytuacja na rynku magazynowym i jakie wyzwania jeszcze przed nami?