Personalizacja w logistyce – pomysły

Procesy logistyczne ulegają zmianie. Schemat „wybierz, zapakuj i wyślij” coraz częściej dopełnia nowy etap, zmieniając go w „wybierz, personalizuj, zapakuj i wyślij”. Wdrożenie obsługi indywidualizowanych zamówień to odpowiedź na rosnący trend personalizacji.

E-commerce: zmiany w 2017 r. i wyzwania na 2018 r. Podsumowanie ankiety

Przełom 2017 i 2018 roku pokazał, jak wiele w branży e zakupów zmieniło się w krótkim czasie – i jak dużo przed nami. Wzrost polskiego e-commerce na poziomie 20% w skali roku to wielki sukces, ale też piętrzące się wyzwania. Jak przygotować się na 2018 r. w e commerce?

Jak kupujemy ubrania? Oczekiwania klientów w branży fashion

Branżę fashion czekają duże zmiany. Digitalizacja i rozwój technologii oraz nowe możliwości produkcyjne już wpływają na zachowania konsumentów. Jakie oczekiwania należy zacząć spełniać, by wyprzedzić konkurencję w walce o lojalnych klientów?

Jak przygotować sklep internetowy do wyprzedaży? Trendy i porady

Wyprzedaże w e-sklepach co roku przyciągają uwagę setek klientów i zachęcają do zakupów. Aby przygotować sklep internetowy do wyprzedaży, warto skoncentrować się na wdrożeniu międzynarodowych trendów w komunikacji e-sklepów z konsumentami. Jak to zrobić?

Cross-selling, czyli jak podnieść wartość koszyka nawet o 30%?

Zdobycie przewagi konkurencyjnej w e-commerce nie zależy już wyłącznie od bogatej oferty produktów czy usług. O sukcesie firmy stanowi również skuteczna strategia sprzedażowa, która generuje wysokie obroty e-sklepu. Jedną z nich jest bezsprzecznie cross-selling.

7 porad, jak zminimalizować zwroty w e-commerce

Zwroty towaru w sklepie internetowym nie są niczym nadzwyczajnym, to naturalna konsekwencja funkcjonowania na rynku e-commerce. Mimo, że tylko 16 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z tej opcji (wg raportu Gemius E-commerce w Polsce 2016) warto je minimalizować obniżając koszty e-sklepu.

W tył zwrot! Jak przygotować wiarygodną procedurę zwrotu dla e-commerce?

Polityka zwrotów nastawiona na klienta może okazać się jeszcze jedną siłą napędową sklepów internetowych. Już prawie 30 proc. Polaków uważa czytelną informację o zwrotach i reklamacji za ważny czynnik wiarygodności e-sklepu.

Jak kupują Millenialsi? Pokolenie Y vs pokolenie Z

Era analogowych zakupów w supermarkecie i weekendów spędzanych na wyprzedażach w centrach handlowych nie dobiegła jeszcze końca, ale dziś zdecydowanie rządzi handel internetowy i mobilny, który napędzają millenialsi. Jak kupuje pokolenie Y i Z? Jakie wyniki osiąga e-commerce i m-commerce?

7 krajów, do których warto sprzedawać online

Polski e-commerce coraz odważniej przymierza się do e-sprzedaży zagranicznej. Potencjał zakupowy unijnych konsumentów wygrał z dotychczasowymi obawami polskich przedsiębiorców. Na jakich zatem krajach warto oprzeć swoje plany rozwoju sprzedaży zagranicznej?

Nie prześpij Black Friday

W kalendarzu zakupoholików coraz grubszymi literami wpisywana jest nazwa „Black Friday”. To wyzwanie nie tylko dla sprzedawców, ale przede wszystkim dla całej branży logistycznej. Podpowiadamy, czym jest Czarny Piątek i jak najlepiej się na niego przygotować.