Nadchodzą showroomy. Czy sklepy stacjonarne mają jeszcze sens?

Podczas gdy Marks&Spencer zamyka 100 sklepów w samej Wielkiej Brytanii, potentat e-sprzedaży Amazon otwiera swój pierwszy tradycyjny punkt sprzedaży – Amazon Go. Jak rozumieć sprzeczne decyzje największych graczy na rynku? Czy sklepy stacjonarne mają przyszłość?

Ostatnia mila. Dostawy do klienta ostatecznego

Dostawy mają znaczenie – większe, niż można się tego spodziewać. Są obszarem powodującym największe niepokoje klientów e-commerce, ale też tym, w którym mają największe oczekiwania. Ostatnia mila jest kluczowym elementem budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego.

Ścieżka klienta biura podróży w e-commerce

94 proc. turystów korzysta z różnych urządzeń elektronicznych podczas planowania wycieczki lub rezerwowania noclegu czy transportu – podaje Think with Google. Kim są współcześni e podróżnicy? Gdzie poszukują informacji i w jaki sposób kupują wakacje w Internecie?

Jak personalizować komunikację w e-commerce?

Personalizacja komunikacji ma znaczenie. Chcemy dostawać takie wiadomości, które są wynikiem poprzednich interakcji z marką i odpowiedzią na nasze potrzeby – co więcej, głównie na takie odpowiadamy. W jaki sposób e-sklep może personalizować doświadczenie klienta?

Personalizacja w logistyce – pomysły

Procesy logistyczne ulegają zmianie. Schemat „wybierz, zapakuj i wyślij” coraz częściej dopełnia nowy etap, zmieniając go w „wybierz, personalizuj, zapakuj i wyślij”. Wdrożenie obsługi indywidualizowanych zamówień to odpowiedź na rosnący trend personalizacji.

E-commerce: zmiany w 2017 r. i wyzwania na 2018 r. Podsumowanie ankiety

Przełom 2017 i 2018 roku pokazał, jak wiele w branży e zakupów zmieniło się w krótkim czasie – i jak dużo przed nami. Wzrost polskiego e-commerce na poziomie 20% w skali roku to wielki sukces, ale też piętrzące się wyzwania. Jak przygotować się na 2018 r. w e commerce?

Jak kupujemy ubrania? Oczekiwania klientów w branży fashion

Branżę fashion czekają duże zmiany. Digitalizacja i rozwój technologii oraz nowe możliwości produkcyjne już wpływają na zachowania konsumentów. Jakie oczekiwania należy zacząć spełniać, by wyprzedzić konkurencję w walce o lojalnych klientów?

Jak przygotować sklep internetowy do wyprzedaży? Trendy i porady

Wyprzedaże w e-sklepach co roku przyciągają uwagę setek klientów i zachęcają do zakupów. Aby przygotować sklep internetowy do wyprzedaży, warto skoncentrować się na wdrożeniu międzynarodowych trendów w komunikacji e-sklepów z konsumentami. Jak to zrobić?

Cross-selling, czyli jak podnieść wartość koszyka nawet o 30%?

Zdobycie przewagi konkurencyjnej w e-commerce nie zależy już wyłącznie od bogatej oferty produktów czy usług. O sukcesie firmy stanowi również skuteczna strategia sprzedażowa, która generuje wysokie obroty e-sklepu. Jedną z nich jest bezsprzecznie cross-selling.

7 porad, jak zminimalizować zwroty w e-commerce

Zwroty towaru w sklepie internetowym nie są niczym nadzwyczajnym, to naturalna konsekwencja funkcjonowania na rynku e-commerce. Mimo, że tylko 16 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z tej opcji (wg raportu Gemius E-commerce w Polsce 2016) warto je minimalizować obniżając koszty e-sklepu.