Rola call center w sektorze bankowo-ubezpieczeniowym

Sektor finansowy musi śledzić aktualne trendy, zmieniające się zachowania i wciąż rosnące oczekiwania konsumentów, związane zarówno z produktami, jak i samą obsługą. W tej rzeczywistości rola contact center jest nie do przecenienia.

Nowoczesne standardy obsługi klienta w call center

Self-service, sztuczna inteligencja oraz personalizacja to najważniejsze czynniki, które wpisują się w standardy nowoczesnej obsługi klienta w call center. Dzięki nim pozwolisz klientom na kontakt z każdego urządzenia kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcą.

Call center 3.0 – jak powinno wyglądać?

Spełnianie oczekiwań i tworzenie wyjątkowego customer experience to dziś sedno kultury i organizacji call center. Proaktywność i wielokanałowość – na tych hasłach powinien opierać się współczesny outsourcing contact center.

Konsultant versus klient – budowanie relacji

Szczęśliwy finał procesu budowania rzetelnych i długofalowych relacji z konsumentem możliwy jest wyłącznie dzięki dbałości o jego pozytywny customer experience. Nie bez przyczyny aż 89% (1) firm konkuruje dziś przede wszystkim kompleksową obsługą klienta.

Obsługa klienta w branży energetycznej. Pobierz najnowszy e-book

Obszar obsługi klienta w sektorze energetycznym w Polsce wymaga modernizacji i ciągłego rozwoju. Dzięki temu firmy będą w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby konsumentów, opierając się na nowoczesnych standardach obsługi.

Biznesowe konsekwencje złej obsługi klienta

89% konsumentów rezygnuje z usług firmy ze względu na złą obsługę w contact center. Jej standardy w wielu przypadkach są niestety niewystarczające i w konsekwencji mogą prowadzić do znaczących strat biznesowych konkretnej marki.

Call center goes mobile – 5 trendów w obsłudze klienta

Łatwa i zoptymalizowana ścieżka kontaktu klienta z działem obsługi call center w kanale mobile to podstawa do zbudowania pozytywnego customer experience. Postęp technologiczny zdecydowanie determinuje optymalizację kontaktu.

Najważniejsze zasady obsługi klienta w sklepie internetowym

Dynamiczny rozwój e-commerce sprawił, że klienci mają coraz większe oczekiwania nie tylko względem asortymentu, ale także wobec całego procesu obsługi zamówień. Profesjonalne contact center nie tylko umieją sprostać tym wyzwaniom, ale także współtworzyć zaufanie do marki danego e-sklepu.

Automatyzacja call center. Pobierz e-book

Automatyzacja contact center to trend, który nieustannie wzrasta – w 2018 roku jest jednym z najważniejszych. Czego od automatyzacji oczekują klienci? Jak wdrażać nowe rozwiązania, by budować pozytywne doświadczenia?

Czy nastąpi pełna automatyzacja call center?

Dla wielu całkowita automatyzacja branży call center to czysta fikcja, dla innych ogromny potencjał, który należy w pełni wykorzystać w celu poprawy efektywności wyników oraz ograniczenia kosztów operacyjnych w firmie. Jakie są prognozy rynku?