Self-service, sztuczna inteligencja oraz personalizacja to najważniejsze czynniki, które wpisują się w standardy nowoczesnej obsługi klienta w call center. Dzięki nim pozwolisz klientom na kontakt z każdego urządzenia kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcą.
Autor: Janusz Jankowiak
Call center 3.0 – jak powinno wyglądać?
Spełnianie oczekiwań i tworzenie wyjątkowego customer experience to dziś sedno kultury i organizacji call center. Proaktywność i wielokanałowość – na tych hasłach powinien opierać się współczesny outsourcing contact center.
Konsultant versus klient – budowanie relacji
Szczęśliwy finał procesu budowania rzetelnych i długofalowych relacji z konsumentem możliwy jest wyłącznie dzięki dbałości o jego pozytywny customer experience. Nie bez przyczyny aż 89% (1) firm konkuruje dziś przede wszystkim kompleksową obsługą klienta.
Biznesowe konsekwencje złej obsługi klienta
89% konsumentów rezygnuje z usług firmy ze względu na złą obsługę w contact center. Jej standardy w wielu przypadkach są niestety niewystarczające i w konsekwencji mogą prowadzić do znaczących strat biznesowych konkretnej marki.
Call center goes mobile – 5 trendów w obsłudze klienta
Łatwa i zoptymalizowana ścieżka kontaktu klienta z działem obsługi call center w kanale mobile to podstawa do zbudowania pozytywnego customer experience. Postęp technologiczny zdecydowanie determinuje optymalizację kontaktu.
Najważniejsze zasady obsługi klienta w sklepie internetowym
Dynamiczny rozwój e-commerce sprawił, że klienci mają coraz większe oczekiwania nie tylko względem asortymentu, ale także wobec całego procesu obsługi zamówień. Profesjonalne contact center nie tylko umieją sprostać tym wyzwaniom, ale także współtworzyć zaufanie do marki danego e-sklepu.
Czy nastąpi pełna automatyzacja call center?
Dla wielu całkowita automatyzacja branży call center to czysta fikcja, dla innych ogromny potencjał, który należy w pełni wykorzystać w celu poprawy efektywności wyników oraz ograniczenia kosztów operacyjnych w firmie. Jakie są prognozy rynku?
Jak contact center wpływa na postrzeganie marki u klienta?
Budowanie dobrych relacji marki z klientem to olbrzymie wyzwanie dla contact center. Projekt i automatyzacja wszystkich procesów i etapów obsługi klienta to kwestia kluczowa, która wpływa na postrzeganie marki w jego świadomości i customer experience.