Obsługa zwrotów w branży fashion

Wzrost sprzedaży branży fashion w e-commerce jest dużym sukcesem, ale stawia też szereg nowych wyzwań. Jednym z nich jest prawo do zwrotu produktu, które chroni klienta przed zakupem niezgodnym z jego oczekiwaniami. Z punktu widzenia sprzedawcy generuje ono jednocześnie dodatkowe nakłady.

Czy wyprzedaże w e-commerce oznaczają wzrost sprzedaży?

Według badania KPMG, aż 88 proc. Polaków korzysta z promocji sezonowych. Oznacza to, że zimowe i letnie wyprzedaże na dobre zadomowiły się w kalendarzu handlu detalicznego. Czy korzyści dla konsumentów równają się wyższym zyskom z wyprzedaży w e-commerce?

Zakupy świąteczne w branży e-commerce

Końcówka roku to najgorętsze okresy sprzedażowe w e-commerce. Ze względu na przedświąteczne e-zakupy „na ostatnią chwilę”, które wg raportu firmy Deloitte deklaruje aż 33% Polaków, logistyka i e-sklepy są w tym okresie wyjątkowo zintegrowane. Jak Święta wpływają na handel elektroniczny?

5 kroków przy planowaniu sprzedaży transgranicznej online

Położenie Polski – pomiędzy dojrzałymi krajami Unii Europejskiej a nienasyconymi jeszcze rynkami wschodnimi, a także na osi północ-południe – sprawia, że argument na rzecz rozwoju i planowaniu sprzedaży online poza granicami naszego kraju jest niezwykle silny.

Pierwsze wrażenie, czyli pakowanie na prezent w e-commerce

Klient e-sklepu czekając na Twoją przesyłkę, czeka nie tylko na zamówiony produkt. Pierwsze wrażenie, czyli moment, w którym odpakowuje paczkę, jest nie do przecenienia. Wprowadzenie dodatkowej opcji pakowania „na prezent” to skuteczna forma lojalizacji Twoich klientów.

Jak prezentować produkty w e-commerce? Czy zdjęcia i wideo są ważne?

Nie ulega wątpliwości, że opis towaru, zdjęcia, filmy, a także wszystko, co jest związane jest z jego charakterystyką, ma coraz większy wpływ na sprzedaż w e-commerce. A jak Ty prezentujesz produkty w e-sklepie?