E-commerce w Europie

Zobacz, jak rozwija się sprzedaż internetowa w Europie w poszczególnych krajach.

  • Największe rynki e-commerce w Europie to UK (124 mld $), Niemcy (ponad 100 mld) i Francja (73 mld) i stanowią około połowę całej sprzedaży na Starym Kontynencie
  • W Polsce, Niemczech, Francji i Irlandii najpopularniejszą kategorią zakupową jest fashion, a w pozostałych krajach przeważa elektronika i szeroko rozumiana kategoria hobby
  • W sprzedaży maretplace, w Europie dominuje Amazon, lecz jest też kilku silnych regionalnych graczy, jak Alza w Czecha i Słowacji, BOL w krajach Beneluxu, czy Allegro w Polsce
  • Na największych rynkach przoduje płatność kartą, wyjątkiem są Niemcy, gdzie najpopularniejszy jest PayPal

Pobierz zestawienie na temat sprzedaży internetowej w Europie i poznaj więcej ciekawych faktów:

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *