Marki odzieżowe w liczbach: historia, rozwój, fuzje – pobierz!

Gartner przewiduje, że do 2018 roku dział obsługi klienta 20 proc. z 500 największych, globalnych firm będzie posiadało w swoim repertuarze narzędzia wideo czat. Jaką wartość dostrzegają duże biznesy w tym kanale komunikacji z klientem?

Materiał zawiera:

  • Historie marek odzieżowych

Jak powstały i jak się zmieniały największe polskie i światowe marki odzieżowe.

  • Rozwój największych marek odzieżowych

Decyzje, które wpłynęły na ewolucję modowych gigantów.

  • Fuzje, przejęcia i konsolidacje

Kto zyskał, a kto stracił na największych fuzjach w Polsce i na świecie?

 

Pobierz infografikę i dowiedz się się więcej:

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *