Wskaźniki efektywności w call center. Pobierz infografikę

Jak mierzyć efektywność call center? Konieczny jest dobór KPI projektu zgodnych z jego strategicznymi celami – tak, by otrzymane raporty przyniosły rzeczywistą wiedzę o postępach w realizacji założonych efektów.

Dziesiątki KPI w call center mierzą czas obsługi i jej dostępność, jakość i satysfakcję klienta, a także ponoszone koszty i przychody.

Które wybrać?

Pobierz krótki przewodnik – infografikę “Wskaźniki efektywności w call center”, by zweryfikować swoją wiedzę i wyłonić te, które warto w konkretnym projekcie badać.

 

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Małgorzata Różańska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *