Rynek zabawek w Polsce analiza rynku: e-commerce i retail

Rynek zabawek dla dzieci to zróżnicowana branża – nieustanny popyt, co najmniej dwukrotne peaki sprzedażowe w ciągu roku, gdy dajemy prezenty (Boże Narodzenie i Dzień Dziecka), klienci w każdym wieku (dzieci, rodzice i rodzina, dziadkowie). Jak ten dynamiczny sektor radzi sobie w e-commerce?

Peak season w logistyce, czyli black friday lub święta

W każdym biznesie B2C co najmniej raz w roku pojawiają się okresy wzmożonego ruchu. Najczęściej myślimy o tych przed Bożym Narodzeniem, jednak dla niektórych branż peak season w logistyce wypada w przed wakacjami, rokiem szkolnym czy wraz z pierwszymi mrozami. Jak się do nich przygotować?

Pierwsze wrażenie, czyli pakowanie na prezent w e-commerce

Klient e-sklepu czekając na Twoją przesyłkę, czeka nie tylko na zamówiony produkt. Pierwsze wrażenie, czyli moment, w którym odpakowuje paczkę, jest nie do przecenienia. Wprowadzenie dodatkowej opcji pakowania „na prezent” to skuteczna forma lojalizacji Twoich klientów.

Outsourcing czy własna logistyka?

Coraz więcej polskich firm wybiera outsourcing usług logistycznych. Przez ostatnią dekadę liczba podmiotów wybierających ten model wzrosła prawie 5-krotnie. To trend związany jest z świadomymi decyzjami przedsiębiorców, aby skoncentrować się na swoim core biznesie.

Jak prezentować produkty w e-commerce? Czy zdjęcia i wideo są ważne?

Nie ulega wątpliwości, że opis towaru, zdjęcia, filmy, a także wszystko, co jest związane jest z jego charakterystyką, ma coraz większy wpływ na sprzedaż w e-commerce. A jak Ty prezentujesz produkty w e-sklepie?

Rozpoczęcie roku szkolnego. Kto kupuje wyprawkę: rodzic czy dziecko?

Jak skutecznie sprzedawać wyprawkę szkolną dla dziecka m.in w szkole podstawowej czy liceum? Wiedza na temat konsumenta i zrozumienie psychologicznych aspektów jego decyzji pomoże nie tylko w dostosowaniu oferty, ale i doborze preferowanych sposobów komunikacji oraz kanałów zakupowych.