Kim są klienci marek luksusowych online? Casus millenialsów

Chińscy konsumenci i millenialsi – to oni są odpowiedzialni za wzrosty w branży produktów luksusowych. Według Bain&Company, dzięki nim marki luksusowe do 2025 roku osiągną sprzedaż na poziomie 459 milionów dolarów [1] .

Marki luksusowe online: stan rynku i 5 głównych trendów

Marki luksusowe rządzą się swoimi prawami: im mniejsza podaż, tym większy popyt, co z kolei bezpośrednio wpływa na ceny. Wydawać by się mogło, że pojawienie się produktów ekskluzywnych w wielu sklepach i w różnych kanałach sprzedaży – w tym w Internecie – nie jest dla nich wskazane. Nic bardziej mylnego.

Szybko, elastycznie czy tanio? Oczekiwania klientów względem dostaw w e-commerce

Z dostawą zamówienia nierozerwalnie łączą się trzy kwestie – elastyczność firmy kurierskiej, czas realizacji i koszt dostarczenia paczki. Który z tych czynników ma większe znaczenie dla kupujących online? Jak spełnić ich oczekiwania?

Seniorzy VS Pokolenie Z – Kim są klienci sklepów internetowych?

Czy tradycyjna demografia ma wciąż sens? Choć w myśl postdemografii należy analizować zachowania jednostek, raporty o e-commerce nadal segmentują klientów pod kątem wieku, płci czy wykształcenia. Wciąż istnieją bowiem zależności demograficzne wpływające na e zakupy.

Social media w e-commerce. Google vs Facebooka

Obecność w wyszukiwarce była niegdyś podstawą generowania ruchu na platformie sprzedażowej. Dziś tę rolę równie często pełnią kanały w mediach społecznościowych. Kim są użytkownicy Google’a oraz Facebooka czy Instagrama? Jak do nich dotrzeć i zachęcić do zakupu?

Czy sklepy internetowe wykorzystują niehandlowe niedziele?

W związku z ograniczeniem handlu w niedzielę 15 proc. konsumentów deklaruje, że przerzuciło się na zakupy online (1) . Czy e-sklepy wykorzystują pojawienie się nowych klientów? Jakie działania podejmują, żeby podnosić poziom sprzedaży?

Jak pozytywne doświadczenia klienta w e-commerce zmieniły zakupy offline?

Choć rośnie znaczenie e commerce we współczesnym układzie sił w polskim handlu, sklepy tradycyjne wciąż mają się dobrze. Muszą jednak stworzyć odpowiednie narzędzia odpowiadania na nowe potrzeby e konsumentów. Tylko w ten sposób będą w stanie zwiększać sprzedaż offline.

Jak wykorzystać wideo w e-commerce?

Przeciętny użytkownik Internetu spędza półtorej godziny dziennie oglądając treści wideo, a 15 proc. z nich robi to przez co najmniej trzy godziny (Wyzowl, „The State of Video Marketing 2018”). W jaki sposób e-sklep może zmonetyzować rosnącą oglądalność wideo?

Zarządzanie łańcuchem dostaw e-commerce

Mówi się, że konkurują ze sobą nie firmy, tylko łańcuch dostaw (w tym transport) będące wynikiem współpracy między różnymi partnerami. Zarządzanie łańcuchem dostaw stało się elementem strategii przedsiębiorstwa, na podstawie którego budowana jest jego przewaga konkurencyjna. Co zatem należy o nim wiedzieć?

Zintegrowana logistyka – System 4PL

Optymalizacja kosztów, udoskonalenie operacji ku zwiększeniu efektywności czy dostęp do bazy wiedzy o rynku to najważniejsze z nich, stąd rosnąca popularyzacja usługi 4PL.