Logistyka opinie w e-commerce – badanie

Analiza dotyczy wpływu logistyki na pozakupowe opinie klientów w e-commerce. Przeanalizowano ponad 300 000 opinii z ostatnich 12 miesięcy, koncentrując się na sentymencie i doświadczeniu użytkownika (UX), z wyłączeniem ocen samych produktów.

Tworząc Raport: Logistyka a opinie w e-commerce: co naprawdę wpływa na zadowolenie klienta? wraz z Zaufane.pl przeanalizowaliśmy ponad 300 000 opinii pozakupowych w e-commerce, koncentrując się na ich sentymencie. Aby rzetelnie ocenić rmy i jakość obsługi, z analizy wykluczyliśmy opinie dotyczące samych produktów. Chcieliśmy skupić się na doświadczeniu użytkownika (UX), a nie na ocenie samych towarów. Wszystkie analizowane opinie pochodziły z ostatnich 12 miesięcy i dotyczyły e-sklepów działających na polskim rynku w różnych branżach.

Pobierz:

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *