Lojalność klientów – przewodnik

Dobre programy lojalnościowe pozwalają budować przewagę konkurencyjną na rynku. Koncentracja na kliencie to najlepsza droga do sukcesu wielu firm.

Lojalność klientów – fakty

90% klientów negatywnie ocenia obecną generację programów lojalnościowych?
> 50% wszystkich kont lojalnościowych jest nieaktywnych?
30% klientów odchodzi z programów nie wykorzystując zebranych punktów?

W materiale Lojalaność klientów znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • Co rozumiemy przez lojalność?
  • Dlaczego warto wprowadzać programy lojalnościowe?
  • Jakie są największe wyzwania dla firm?
  • Jakie stosować technologie?

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej:

Zapraszamy również do zapoznania się z materiałem dotyczącym cross border.
Chcesz wiedzieć więcej o Arvato – zapraszamy na naszą stronę internetową.
Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *