Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Przelewy24 zostały przejęte

Nordycka grupa finansowa dokonała kolejnej akwizycji po nabyciu firmy DotPay/eCard. Tym razem Nets zakupiła 51 proc. udziału w spółce Przelewy24.

https://mensis.pl/przelewy24-przejete-przez-nets-kolejne-po-dotpay-ecard/

Poczta Polska stawia na e-commerce

Firma przedstawiła strategię do 2023 r., gdzie zamierza podwoić przychody z wysłanych paczek. Głównym motorem napędowym powinien być e-commerce, dzięki któremu firmy kurierskie przeżywają boom.

http://www.propertynews.pl/magazyny/poczta-polska-planujepodwoic-przychody-z-rynku-paczkowego-tak-dziala-ecommerce,70488.html

Multiscreening w natarciu reklam?

Ponad 80 proc. oglądających telewizję korzysta w tym samym czasie głównie ze smartfona lub laptopa. Najczęściej przeglądamy pocztę lub social media.

https://interaktywnie.com/biznes/newsy/inne/multiscreening-8-na-10-internautow-korzysta-z-drugiego-ekranu-w-czasie-ogladania-telewizji-258441

Walentynkowe hity Allegro

Największa platforma sprzedażowa podzieliła się upodobaniami zakupowymi Polaków na dzień Świętego Walentego. Na pierwszym miejscu są… pluszowe misie oraz bielizna erotyczna :-).

http://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/allegro-hity-sprzedazowe-przed-walentynkami,77019.html

E-sklepy inwestują w międzynarodowe domeny

Świadczy to przede wszystkim o tym, iż polski e-commerce dostrzega potencjał w sprzedaży międzynarodowej.  Zazwyczaj drugi adres sklepu internetowego posiada rozszerzenie .com, .net lub .eu.

https://retailnet.pl/2019/02/13/144392-sklepy-inwestuja-w-zakup-dodatkowych-domen/

Polacy kochają promocje

Według analizy firmy Listonic, nasi rodacy bardzo chętnie przeglądają gazetki promocyjne sklepów. Najpopularniejszymi są te z Biedronki, Lidla oraz Kauflanda na które spędzamy średnio 6 min.

https://retail360.pl/ktore-sklepy-i-jakie-promocje-wybierali-polacy-w-2018-roku/

E-commerce bezustannie wzrasta

Wartości rynku sprzedaży internetowej w Polsce wynosi ok 40 mld złotych i ta tendencja się utrzymuje. W przeciągu 2018 roku liczba e-sklepów wzrosła o 1,8 tys. podmiotów.

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/handel-online-rosnie-w-sile-coraz-wiecej-sklepow-i,52355

 

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *