Raport Grupy Everest jest dorocznym badaniem wiodących dostawców usług CCO na świecie, w którym ocenia się ich na podstawie pełnego zastawu kryteriów jakościowych i ilościowych.
Kluczowe czynniki wzięte pod uwagę w ocenie możliwości CCO obejmują technologię i innowacje, skalę, zasięg, informacje zwrotne od kupującego i zakres.
Grupa Everest podkreśliła takie mocne strony Arvato CRM Solutions jak:
- możliwość obsługi klientów szukających rozwiązań wielokanałowych (multi-channel) i udział kanałów niegłosowych w przychodach,
- możliwości analityczne uzyskane po przejęciu Ramyam,
- koncentracja na innowacjach, w tym inwestycje w RPA, rozwiązania kognitywne, samoobsługę i laboratoria wielokanałowe (omnichannel) oraz współpracę ze start-upami.
Przegląd Usługodawców CCO Grupy Everest za pomocą oceny PEAK Matrix™ obejmował 36 firm i oceniał je na podstawie kryteriów bezwzględnych oraz względnych w skali roku, w tym sukcesu rynkowego, skali, zakresu, technologii i innowacji, zasięgu, a także satysfakcji klienta. Ocenione firmy podzielono na kategorie w oparciu o ich wyniki i nazwano je Liderami, Głównymi Konkurentami i Pretendentami.
Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.