Infografika „E-commerce w Polsce. Historia, wyniki i prognozy”

Czy polska branża e commerce utrzyma się w fazie dynamicznego rozwoju? Pobierz infografikę i dowiedz się, jak wyniki e sprzedaży w Polsce kształtują się na tle globalnych, jakie szanse stoją przed e sklepami i na jakie zagrożenia być przygotowanym

Udział e‑commerce w całkowitej sprzedaży detalicznej w Polsce szacuje się na ok. 5 proc. Jak ten wynik wygląda na tle globalnych statystyk? Ile w Polsce i w innych krajach wynosi odsetek osób dokonujących zakupów online oraz tych, którzy korzystają z sprzedaży transgranicznej? I co te statystyki oznaczają?

Odpowiedzi pomoże znaleźć krótka historia e‑sprzedaży w Polsce oraz analiza szans i zagrożeń rynku e‑commerce. To wszystko w infografice „E‑commerce w Polsce. Historia, wyniki i prognozy”

 

 

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *