Live-Shopping w Europie – pobierz case study

Zakupy na żywo stały się już standardem zakupów online w Chinach. Tam moderatorzy lub popularni influencerzy zapraszają klientów na zakupy za pośrednictwem wideo na żywo i odpowiadają na ich pytania za pośrednictwem funkcji czatu. Ze średnią 50 000 transmisji na żywo i ponad 260 milionami wyświetleń dziennie, kanał ten wygeneruje w tym roku sprzedaż w wysokości 300 miliardów dolarów, a ten trend rośnie.

Dynamika zakupów na żywo w Europie dopiero zaczyna się rozwijać – pomimo, że wiele firm „skupianie się na klientach” uznaje za strategiczną misję swojej działalności.

Arvato Supply Chain Solutions przeanalizowało obecny stan Live Shopping zarówno z perspektywy klientów, jak i dostawców. Sprawdziliśmy ten trend w Chinach i w Europie, jego niesłabnąca popularność została zbadana na podstawie dogłębnych wywiadów z ekspertami.

Poza aktualnymi trendami rynkowymi, wnikliwie przeanalizowano również 90 marek z segmentu fashion i beauty.
Zapraszamy do pobrania materiału:

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *