Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Kara za nieprzestrzeganie RODO

Niewystrzeganie rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych może słono kosztować. Francuski sklep internetowy otrzymywał ogromną karę w wysokości 250 tysięcy €.

https://mensis.pl/debiut-rodo-cwierc-miliona-euro-kary-dla-sklepu-internetowego/#comment-27267

Peek & Cloppenburg startuje z e-sklepem

Firma posiadająca w Polsce 11 sklepów stacjonarnych daje teraz możliwość kupowania produktów w sklepie internetowym. Sklep w swojej ofercie ma dostępnych kilkadziesiąt tysięcy produktów.

http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/peek-cloppenburg-uruchomil-sklep-internetowy,71944.html

Nowy system płatności w Polsce

Fintech Twisto debiutuje w naszym kraju oferując płatności z odroczonym terminem. Firma, której udziałowcem jest ING Bank swoje usługi z powodzeniem oferuje w  Czechach, a teraz rusza na podbój Polski.

https://businessinsider.com.pl/finanse/inwestowanie/fintech-twisto-wchodzi-do-polski/71d6kg6

Chatboty w rozkwicie

Rynek wirtualnych doradców rośnie w zawrotnym tempie. Firmy zauważyły potencjał w botach, które przejmują część ruchu obsługi klienta, dzięki czemu firmy są coraz bardziej wydajne.

http://di.com.pl/rynek-chatbotow-rosnie-jak-na-drozdzach-59899

CCC kupuje DeeZee.pl

Polski gigant coraz bardziej umacnia swoją pozycję w e-commerce poprzez kolejne przejęcie sklepu internetowego. Aktualnie zainwestowano w sklep DeeZee, który jest przede wszystkim dedykowany dla klientem w wieku 15-24 lata.

http://www.parkiet.com/Handel-i-konsumpcja/307039890-CCC-przejmuje-DeeZeepl.html

E-commerce – wygoda coraz ważniejsza

Kupując w Internecie pop pierwsze zwracamy uwagę na cenę produktu. Wskaźnik ten jednak systematycznie z roku na rok wzrasta, a determinująca staje się wygoda podczas zakupów. Odpowiedni UX, odpowiedni sposób dostawy czy forma płatności to jest to na czym zależy klientom.

https://retailnet.pl/2018/07/18/130922-w-e-handlu-coraz-wazniejsza-wygoda/

Coraz częściej kupujemy za granicą

23% polskich internautów kupuje produkty w zagranicznych sklepach internetowych. Najchętniej wybieramy odzież i akcesoria, a także produkty kosmetyczne. Zakupy zagraniczne spopularyzowali światowi giganci w tym m.in. Aliexpress.

https://retail360.pl/juz-23-polskich-internautow-kupuje-w-zagranicznych-e-sklepach/

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *