Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Sklepy stacjonarne kosztem e-commerce?

Adidas ogłosił decyzję o wygaszaniu sklepów stacjonarnych, żeby skupić się na najważniejszego części biznesu, czyli kanale internetowym. W ubiegłym roku obroty firmy w e-commerce wyniosły 57 proc. całkowitej sprzedaży.

https://mensis.pl/adidas-zamyka-sklepy-stawia-e-commerce/


Wolny czas spędzamy ze smartfonem w ręku

Według raportu Polska.Jest.Mobi 2018 przez 2 godziny dziennie korzystamy z urządzeń mobilnych. Wynika z tego, że to już ponad połowa naszego czasu wolnego, a z urządzeń mobilnych z roku na rok korzystamy coraz częściej.

http://di.com.pl/polowe-wolnego-czasu-spedzamy-ze-smartfonem-co-z-nim-wtedy-robimy-59173

Kupując na raty, kupujemy więcej

Z rat w Internecie skorzystało już 14 proc. kupujących. Jak wynika z badania wprowadzenie rat w
e-sklepie to szereg korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów. Kupujący czują się pewniej, że nie muszą oddawać się do banku i przede wszystkim kupują więcej.

https://retailnet.pl/2018/04/27/125819-sprzedaz-ratalna-zwieksza-wartosc-koszyka-zakupowego-sklepow-online/


Jak radzą sobie polskie e-sklepy?

Pomimo, że rynek e-commerce w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały, to nie wszystkie e-sklepy są w dobrej kondycji finansowej. Niestety, polskie sklepy często walczą ceną, a to odbija się na rentowności.

https://retail360.pl/kondycja-finansowa-polskich-e-sklepow/


Kupujemy w Internecie podczas promocji

Według badań ARC Rynek i Opinia ponad 50 proc. Polaków zakupiło produkty w sieci po otrzymaniu e-maila z informacją o promocji.  Najczęściej takich zakupów dokonują osoby w wieku 18-24 lata.

http://www.dlahandlu.pl/detal/wiadomosci/57-proc-osob-kupuje-produkty-po-otrzymaniu-promocyjnego-maila,69954.html


(R)ewolucja rynku paczek w e-commerce

Jak donosi Rzeczypospolita, e-handel w dużej mierze zmieni rynek kurierski. Klientom w przyszłości będzie zależało przede wszystkim na jak najszybszej dostawie paczek. Do 2028 roku, aż 40 proc. klientów otrzyma swoje paczki w ciągu 2h od złożenia zamówienia.

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/e-handel-wymusi-szybkie-zmiany-na-rynku-paczek,46898

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *