Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

About You w Polsce

Kolejny debiut w Kraju nad Wisłą, tym razem chodzi o niemieckiego giganta – About You. Firma posiadająca siedzibę w Hamburgu oferuje ponad 500 marek modowych. Na rynku robi się coraz ciekawiej.

http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/modowy-sklep-internetowy-about-you-wchodzi-na-polski-rynek,72564.html

Social commerce w rozkwicie?

Facebook planuje na dobre zadomowić się w e-commerce poprzez Instagrama oraz Messengera. Obecnie sprzedaż na portalu Marka Zuckerberga odbywa się na marketplace’ie, lecz w ten sposób Facebook nie jest w stanie konkurować z Google.

https://mensis.pl/facebook-chce-wejsc-e-commerce-pomoca-instagrama-messengera/

Inteligentne sklepy Żabka

Sieć zapowiedziała wprowadzenie sklepów z inteligentnymi półkami oraz kasami. Punkty sprzedaży będą namiastką sklepów internetowych, gdzie minimalizowany jest czas przeznaczony na obsługę klienta, a odpowiednie systemy rekomendują produkty klientom.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-sklep-przyszlosci-inteligentne-polki-kasy-rozpoznajace-produkty

Czy e-commerce zagraża sklepom stacjonarnym?

Jak wynika z analizy firmy KZ Retailytics nie dotyczy to branży spożywczej. Badanie zostało przeprowadzone w 40 europejskich krajach.

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/to-nie-e-commerce-najbardziej-zagraza-bytowi-stacj,49414

Amazon zamawia samochody kurierskie

Chodzi o 20 tys. furgonetek marki Mercedes, które mają zostać wykorzystane do budowy sieci kurierskiej. Auta mają być leasingowane przez mniejsze firmy, które będą świadczyć usługi dla koncernu Amazon.

http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/amazon-zamowil-20-tys-furgonetek-w-celu-budowy-uslugi-kurierskiej,73190.html

2 sekundy w e-commerce

Prawie połowa klientów sklepów internetowych oczekuje, że witryna e-sklepu otworzy się maksymalnie 2 sekundy od momentu kliknięcia. Trochę bardziej wyrozumiali są klienci w stosunku do mobile, tutaj większość jest w stanie poczekać 4 sekundy.

http://di.com.pl/walka-o-klienta-na-sekundy-60159

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *