Dobre wyniki H&M w e-commerce
Na sukces firmy wpływa przede wszystkim sklep internetowy dostępny w 47 krajach. Szwedzki gigant widząc potencjał „sieci” i chce dalej rozwijać ten kanał, dzięki któremu w Polsce sprzedaż w ostatnim okresie wzrosła o 18 proc.
https://retailnet.pl/2018/09/28/133129-hm-zyskuje-dzieki-e-commerce/
Najwięksi gracze w Niemczech
…i nie chodzi to o zawodników Bundesligi, a o największe sklepy internetowe. Na pierwszym miejscu jestem Amazon, a Zalando zajmuje trzecie miejsce.
https://mensis.pl/sa-najwieksze-sklepy-internetowe-niemczech-amazon-wcale-taki-mocny/
27% proc. wzrost handlu transgranicznego
Liczby mówią same za siebie, że sprzedaż do innego kraju jest bardzo opłacalna.
Sztuczna inteligencja w branży fashion
Odzież jest najczęściej kupowanymi produktami w Internecie. Największą bolączką e-sklepów są zwroty, które generują dodatkowe koszty operacyjne. Czy rozwiązaniem problemu będzie sztuczna inteligencja, która coraz częściej jest stosowana w branży fashion?
https://marketingprzykawie.pl/artykuly/uszyte-miare-sztucznej-inteligencji-ubrania-e-commerce/
Po elektronikę do Internetu
Już ponad 50 proc. klientów deklaruje, że zakupy sprzętu dokonuje „w sieci”. Coraz rzadziej przeglądamy również gazetki promocyjne w formie papierowej na rzecz tych w formie elektronicznej.
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/zakupy-elektroniki-przenosza-sie-do-internetu-pola,49716
Marka Gino Rossi w sklepach CCC
Obie firmy podpisały umowę na sprzedaż produktów Gino Rossi na wszystkich rynkach, gdzie obecne są sklepy CCC. Dzięki współpracy przychody firmy ze Słupska mogą wzrosnąć nawet o 18 mln zł.
https://businessinsider.com.pl/firmy/buty-gino-rossi-w-salonach-ccc/v9l6nkr
Tempo wzrostu polskiego e-commerce
Według firmy PayPal handel internetowy w Polsce trochę wyhamował i jego wzrost jest na poziomie około 10% proc. rocznie. Powodem tej małej stagnacji ma być przede wszystkim fakt, że nie wykorzystujemy potencjału handlu transgranicznego.
http://di.com.pl/handel-internetowy-w-polsce-rosnie-powoli-lecz-i-tak-jest-wart-8-mld-dolarow-60625
InPost wycofuje się z Czech i Słowacji
Tym samym sprzedaje sieć swoich Paczkomatów firmie Mall, która jest jednym z liderów sprzedaży w Środkowej Europie. Firma InPost chce dalej koncentrować się na rynkach strategicznych czyli m.in. Polsce i Wielkiej Brytanii.
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/inpost-wycofal-sie-z-kolejnych-krajow,49630