Europejska ekspansja C&A
Niemiecka firma stawia na e-commerce i otwiera e-sklep w 11 krajach w Europie. To przede wszystkim dobra wiadomość dla klientów, którzy mieli ograniczony dostęp do produktów C&A.
https://www.pb.pl/c-a-otworzyl-sklepy-internetowe-w-11-krajach-takze-w-polsce-908698
Centrum logistyczne Alibaby w Polsce?
Firma planuje otwarcie ogromnego centrum logistycznego w Polsce. Dokładna lokalizacja jeszcze nie jest znana, jednak wiadomo, że magazyn powstanie w zachodniej Polsce, żeby mógł obsługiwać klientów z Polski, Niemiec i Czech.
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/alibaba-otworzy-w-polsce-centrum-logistyczne/gbqkkzc
Gadu Gadu znów zmienia właściciela
Najpopularniejszy niegdyś komunikator znów zmienia właściciela. Nowi właściciele widzą potencjał w GG, jako narzędziu wykorzystywanym w obsłudze klientów biznesowych.
https://mensis.pl/gg-sprzedane-teraz-bedzie-obslugiwac-klientow-biznesowych/
Rozwój technologiczny Carrefour
Carrefour bez wątpienia przechodzi cyfrową transformację poprzez integrację wszystkich kanałów sprzedaży. Obecne inwestycje mają poprawić komfort zakupów poprzez dostosowanie sklepów do wymagań klientów.
Aplikacji sieci handlowych
Z analiz wynika, że z aplikacji korzysta 41 proc. Polaków. To one przede wszystkim napędzają rozwój m-commerce. Do najpopularniejszych aplikacji sprzedażowych należą te od Rosmann i Carrefour.
#deleteFacebook ?
Amerykański gigant ma niemały problem. Po wycieku danych osobowych z konta użytkowników, wiele firm bierze pod uwagę usunięcia profili firmowych z Facebooka. Natomiast akcje firmy potaniały o 14 proc.
http://di.com.pl/skutki-wycieku-danych-i-deletefacebook-akcje-o-14-proc-w-dol-56786
Kto korzysta z Twittera?
Z badań wynika, że mężczyźni korzystają z Twittera częściej niż kobiety oraz spędzają na nim dużo więcej czasu. Najwięcej użytkowników jest przedziale wiekowym 25 – 34 lata oraz 55+.
WP.PL dalej inwestuje w e-commerce
Tym razem chodzi o nabycie 35 proc. udziałów w Domodi za 85 milionów złotych. Wirtualna Polska tym samym umacnia swoją pozycję w marketplace’ach. Jak zapewnia prezes firmy, WP.PL planuje kolejne inwestycje i rozwój.
https://mensis.pl/wp-pl-coraz-mocniej-inwestuje-e-commerce/
Logistyka w e-commerce, rozwiązania omnichannel, peaki, zwroty w branży fashion. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o logistyce inaczej niż inni. Zapisz się tutaj