Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Europejska ekspansja C&A

Niemiecka firma stawia na e-commerce i otwiera e-sklep w 11 krajach w Europie. To przede wszystkim dobra wiadomość dla klientów, którzy mieli ograniczony dostęp do produktów C&A.

https://www.pb.pl/c-a-otworzyl-sklepy-internetowe-w-11-krajach-takze-w-polsce-908698


Centrum logistyczne Alibaby w Polsce?

Firma planuje otwarcie ogromnego centrum logistycznego w Polsce. Dokładna lokalizacja jeszcze nie jest znana, jednak wiadomo, że magazyn powstanie w zachodniej Polsce, żeby mógł obsługiwać klientów z  Polski, Niemiec i Czech.

https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/alibaba-otworzy-w-polsce-centrum-logistyczne/gbqkkzc


Gadu Gadu znów zmienia właściciela

Najpopularniejszy niegdyś komunikator znów zmienia właściciela. Nowi właściciele widzą potencjał w GG, jako narzędziu wykorzystywanym w obsłudze klientów biznesowych.

https://mensis.pl/gg-sprzedane-teraz-bedzie-obslugiwac-klientow-biznesowych/


Rozwój technologiczny Carrefour

Carrefour bez wątpienia przechodzi cyfrową transformację poprzez integrację wszystkich kanałów sprzedaży. Obecne inwestycje mają poprawić komfort zakupów poprzez dostosowanie sklepów do wymagań klientów.

https://retailnet.pl/2018/03/27/124151-carrefour-chce-wzmocnic-pozycje-lidera-przemian-technologicznych-w-handlu/


Aplikacji sieci handlowych

Z analiz wynika, że z aplikacji korzysta 41 proc. Polaków. To one przede wszystkim napędzają rozwój m-commerce. Do najpopularniejszych aplikacji sprzedażowych należą te od Rosmann i Carrefour.

http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/najczesciej-uruchamiane-aplikacje-sieci-handlowej-naleza-do-rossmanna-i-carrefoura,69179.html


#deleteFacebook ?

Amerykański gigant ma niemały problem. Po wycieku danych osobowych z konta użytkowników, wiele firm bierze pod uwagę usunięcia profili firmowych z Facebooka. Natomiast akcje firmy potaniały o 14 proc.

http://di.com.pl/skutki-wycieku-danych-i-deletefacebook-akcje-o-14-proc-w-dol-56786


Kto korzysta z Twittera?

Z badań wynika, że mężczyźni korzystają z Twittera częściej niż kobiety oraz spędzają na nim dużo więcej czasu. Najwięcej użytkowników jest przedziale wiekowym 25 – 34 lata oraz 55+.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-jacy-sa-jego-polscy-uzytkownicy-przewazaja-mezczyzni-osoby-z-duzych-miast-i-ze-srednim-lub-wyzszym-wyksztalceniem-analiza


WP.PL dalej inwestuje w e-commerce

Tym razem chodzi o nabycie 35 proc. udziałów w Domodi za 85 milionów złotych. Wirtualna Polska tym samym umacnia swoją pozycję w marketplace’ach. Jak zapewnia prezes firmy, WP.PL planuje kolejne inwestycje i rozwój.

https://mensis.pl/wp-pl-coraz-mocniej-inwestuje-e-commerce/ 

Logistyka w e-commerce, rozwiązania omnichannel, peaki, zwroty w branży fashion. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o logistyce inaczej niż inni. Zapisz się tutaj

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *