Prezentacja produktów wideo w e-commerce – pobierz infografikę

Firmy, które najlepiej radzą sobie na rynku to te, które najszybciej odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów – i dotyczy to nie tylko produktów, ale też sposobów komunikacji. Coraz ważniejszą formą komunikacji staje się film – już teraz przeciętna osoba ogląda treści wideo przez półtorej godziny dziennie. Nic więc dziwnego, że wideo marketing pewnie wkroczył do branży e-commerce.

To, że e‑sklepy powinny tworzyć filmy, potwierdza niemal każdy marketingowiec w branży. Trudno jednak odpowiedzieć na inne pytania: ile można zyskać dzięki komunikacji wideo? Jakie rodzaje filmów tworzyć? Gdzie publikować treści, by dotrzeć do klienta? Na te pytania odpowiadamy w naszym materiale.

Pobierz infografikę i dowiedz się, dlaczego wideo stało się nieodzownym elementem e-commerce.

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *