Primark otworzy sklepy w Polsce
Według doniesień prasowych, pierwsze placówki powinny powstać w Warszawie i Krakowie. Ciekawe, jak irlandzki gigant poradzi sobie w Polsce, lecz patrząc na inne kraje to marka Primark jest skazana na sukces.
Planowane otwarcie e-sklepu sieci KiK
W ciągu najbliższych kilku zostanie uruchomiony sklep internetowy firmy KiK. W e-sklepie, podobnie jak w sklepach stacjonarnych znajdziemy zarówno odzież, jak i produkty AGD.
http://www.dlahandlu.pl/detal/wiadomosci/w-ii-polowie-roku-kik-uruchomi-e-sklep,71240.html
Adidas ponownie stawia na offline
Niemiecki gigant postawił na strategię e-commerce, nie rozwijając tym samym sieci sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych. W ostatnim czasie, strategia ta się zmieniła i Adidas ponownie dostrzega potencjał w sprzedaży produktów u małych sprzedawców.
https://mensis.pl/adidas-przesadzilismy-e-commerce-wracamy-malych-sprzedawcow/
Gorsze wyniki Komputronika
Mimo wzrostowi przychodów, firma zanotowała nieoczekiwane straty. Firma dobrze radzi sobie w sprzedaży detalicznej w e-sklepie i sklepach stacjonarnych, a spadki zanotowała w kanale B2B.
(nie)lojalny klient e-commerce?
E-sklepy internetowe coraz częściej korzystają z narzędzi do lojalizacji klientów ponieważ koszt ich pozyskania jest bardzo wysoki. Sklepy kuszą klientów promocjami i rabatami, jednak najskuteczniejszą formą utrzymania klientów wydają się być platformy lojalnościowe.
http://di.com.pl/kwestia-lojalnosci-e-klienta-60055
PayU na zakupach
Poprzez akwizycję izraelskiej platformy ZOOZ, PayU skupia się na budowaniu globalnego standardu płatności internetowych dostosowanych do zmieniających się potrzeb rynku.
http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/payu-przejmuje-izraelska-platforme-zooz,72160.html
Zwolnienia w eBay
Redukcje etatów dotyczą pracowników głów w centrali firmy w San Francisco. Zagrożonych może być ponad 500 osób. Firma redukuje koszty, żeby móc konkurować m.in. z Amazon czy Ablibaba.
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/koncern-ebay-zwalnia-setki-pracownikow,160979.html
Godzina ma znaczenie
Ponad 1/3 klientów wymaga dostawy towaru następnego dnia od zakupu, co stało się standardem. Dla Polaków szybkość dostawy jest na tyle ważna, że są zdecydowani za nią płacić więcej.
https://retail360.pl/dostawy-w-e-commerce-kazda-godzina-ma-znaczenie/