Fuzja w branży e-commerce
Firmy Bold, Centuria oraz Magexo łączą siły i pod nazwą Strix będą oferowały kompleksowe usługi omnichannel dla e-commerce. Zabieg ten ma na celu umocnienie swoich pozycji na arenie międzynarodowej.
http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/trzy-firmy-e-commerce-lacza-sily,74486.html
Zakaz handlu w niedziele uderza w centra handlowe
Jak wynika z raportu Retail Institute, liczba klientów odwiedzających centra handlowe spadła o ponad 9 mln w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Co ciekawe, największe spadki sprzedaży odnotowano w sklepach z asortymentem zdrowie i uroda.
Hubstyle celuje w offline
Właściciel takich marek jak Sugarfree i Cardio Bunny stawia na rozwój sieci stacjonarnych. Do końca 2019 powinno powstać 20 punktów sprzedaży. Jak widać, firmy doceniają potencjał sklepów offline.
https://retailnet.pl/2018/10/29/133975-hubstyle-z-internetu-do-sprzedazy-w-sklepach-stacjonarnych/
Polscy sprzedawcy „rozpychają się” na eBay-u
Zgodnie z danymi z eBay, ponad 30 proc. polskich firm sprzedaje swoje towary na przynajmniej 4 kontynentach. Największymi rynkami zbytu są Niemcy, Francja czy USA, gdzie sprzedajemy głównie meble i artykuły motoryzacyjne.
Klienci pokochali aplikacje zakupowe
Łatwość działania, oszczędność oraz częste aktualizacje ofert to najczęstsze z wymienianych zalet aplikacji do zakupów. Bardzo popularne stały się „apki” z kuponami rabatowymi, dzięki którym klienci kupują produkty, których zakupu nie planowali.
http://di.com.pl/rosnie-potencjal-aplikacji-zakupowych-60913
Eobuwie.pl myśli o wejściu na giełdę
Właściciel e-sklepu – CCC przygotowuje się do „wystawienie” na giełdę marki eobuwie. Środki uzyskane ze sprzedaży akcji miałyby być przeznaczone na dalszy rozwój sklepu.
Offline w parze z online
Jak zapewnia właściciel Atrium European Real Estate – handel w sklepach stacjonarnych nie zamiera, a nawet jest w fazie rozwoju. W galeriach handlowych, nie dość, że możemy odebrać paczkę z e-sklepu (click and collect) to jeszcze mamy możliwość skorzystania z innych usług, jak gastronomia czy kluby fitness.
Najpopularniejsze marketplace’y
W Polsce niezmiennie najpopularniejsze pozostaje Allegro, natomiast na największych rynkach
e-commerce, jak USA, Francja czy Niemcy dominuje Amazon.
https://mensis.pl/zestawienie-najpopularniejsze-marketplacey-danym-kraju/