Media o e-commerce

O czym pisały media w ostatnich dwóch tygodniach? Jakie newsy z branży przykuły naszą uwagę? Nad którymi analizami i raportami warto się pochylić? Nasi eksperci przygotowali subiektywny przegląd najciekawszych informacji z obszaru e-commerce. Zapraszamy do lektury.

Lidl rusza z e-sprzedażą w Polsce!

Od 5 kwietnia 2019 r. niemiecki dyskont oficjalnie rusza z e-sklepem. Początkowa w ofercie pojawią się głównie produkty przemysłowe, których aktualnie nie możemy nabyć w sklepach stacjonarnych.

https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/lidl-otwiera-sklep-internetowy-w-polsce/xlv5s5t

Chiny największe, Francja przed Niemcami

Oczywiście chodzi o światowe rynku e-commerce. W Europie nieustannie przoduje wielka Brytania, a drugie miejsce Francji o tyle dziwi iż Francuzi nie posiadają e-sklepów gigantów w zestawieniu największych.

https://mensis.pl/raport-chiny-najwiekszym-graczem-w-e-commerce-francja-duzo-wieksza-od-niemiec/

Przychody CCC wzrosły o 86 proc.

Zarówno rośnie kanał sprzedaży stacjonarnej jak i sprzedaż internetowa. Obecnie firma sprzedaje rocznie ok 50 mln par obuwia.

https://retailnet.pl/2019/04/02/145816-ccc-w-marcu-przychody-spolki-wzrosly-o-86-proc/

Po paczkę do Carrefour i Biedronki

SwipBox wraz z DHL podpisali umowę na budowę maszyn do odbioru paczek w sieciach handlowych. Skorzystają na tym przede wszystkim klienci, którzy docenili konkurencyjną usługę od firmy InPost.

https://retail360.pl/przesylki-dhl-express-do-odbioru-w-sieciach-biedronka-i-carrefour/

Nowości w Allegro

Polski gigant wprowadza kolejne zmiany chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce w Polsce. Przede wszystkim chodzi o wprowadzenia płatności z odroczonym terminem płatności oraz sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne.

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/kolejne-zmiany-w-allegro,53435

Zwroty w e-commerce coraz częstsze

Według badań Barometr E-shopper coraz więcej Europejczyków dokonuje zwrotu zakupionego towaru. Klienci kupujący w sieci są coraz bardziej świadomi, a ilość zwrotów rośnie w każdym z państw i w każdej kategorii zakupowej.

http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/badanie-coraz-wiecej-e-klientow-zwraca-towar,78263.html

3 sekundy to próg bólu

Tyle czasu potrzebują internauci, czy zostaną na mobilnej stronie internetowej. Specjaliści zapewniają, że  mobilność wpływa na pozycję w wyszukiwarce Google.

http://di.com.pl/klienci-uciekaja-po-3-sekundach-z-firmowej-strony-prawdopodobnie-nie-jest-mobile-friendly-62547

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *