Lidl rusza z e-sprzedażą w Polsce!
Od 5 kwietnia 2019 r. niemiecki dyskont oficjalnie rusza z e-sklepem. Początkowa w ofercie pojawią się głównie produkty przemysłowe, których aktualnie nie możemy nabyć w sklepach stacjonarnych.
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/lidl-otwiera-sklep-internetowy-w-polsce/xlv5s5t
Chiny największe, Francja przed Niemcami
Oczywiście chodzi o światowe rynku e-commerce. W Europie nieustannie przoduje wielka Brytania, a drugie miejsce Francji o tyle dziwi iż Francuzi nie posiadają e-sklepów gigantów w zestawieniu największych.
https://mensis.pl/raport-chiny-najwiekszym-graczem-w-e-commerce-francja-duzo-wieksza-od-niemiec/
Przychody CCC wzrosły o 86 proc.
Zarówno rośnie kanał sprzedaży stacjonarnej jak i sprzedaż internetowa. Obecnie firma sprzedaje rocznie ok 50 mln par obuwia.
https://retailnet.pl/2019/04/02/145816-ccc-w-marcu-przychody-spolki-wzrosly-o-86-proc/
Po paczkę do Carrefour i Biedronki
SwipBox wraz z DHL podpisali umowę na budowę maszyn do odbioru paczek w sieciach handlowych. Skorzystają na tym przede wszystkim klienci, którzy docenili konkurencyjną usługę od firmy InPost.
https://retail360.pl/przesylki-dhl-express-do-odbioru-w-sieciach-biedronka-i-carrefour/
Nowości w Allegro
Polski gigant wprowadza kolejne zmiany chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce w Polsce. Przede wszystkim chodzi o wprowadzenia płatności z odroczonym terminem płatności oraz sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne.
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/kolejne-zmiany-w-allegro,53435
Zwroty w e-commerce coraz częstsze
Według badań Barometr E-shopper coraz więcej Europejczyków dokonuje zwrotu zakupionego towaru. Klienci kupujący w sieci są coraz bardziej świadomi, a ilość zwrotów rośnie w każdym z państw i w każdej kategorii zakupowej.
http://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/badanie-coraz-wiecej-e-klientow-zwraca-towar,78263.html
3 sekundy to próg bólu
Tyle czasu potrzebują internauci, czy zostaną na mobilnej stronie internetowej. Specjaliści zapewniają, że mobilność wpływa na pozycję w wyszukiwarce Google.
http://di.com.pl/klienci-uciekaja-po-3-sekundach-z-firmowej-strony-prawdopodobnie-nie-jest-mobile-friendly-62547