Omnichannel 2.0 – pobierz infografikę

Omnichannel 2.0 to nie przyszłość. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów trzeba zrozumieć, że kupowanie 2020 różni się znacząco od tego sprzed kilku lat. I wprowadzić zmiany już teraz. Pobierz infografikę i zrozum czego oczekują Twoi klienci!

Czego oczekują klienci od zintegrowanej sprzedaży onine i offline? Jakie wyzwania stoją przed retailerami w 2020 roku? Czym jest omnichannel 2.0 oraz optichannel? Tego wszystkiego dowiesz się z naszej infografiki

Czy jest omnichannel?

To integracja kanałów sprzedażowych (retail i online), która
zapewnia wspólne doświadczenie konsumenckie, niezależnie
od tego, gdzie dokonuje się zakupów i jak komunikuje się z marką.

Co jeszcze znajdziesz w materiale?

  • zalety zakupów wielokanałowych dla kupujących “w sieci”
  • najpopularniejsze kategorie zakupowe kupowane w wielu miejscach
  • informacje, czego oczekują dzisiejszy klienci podczas zakupów
  • korzyści wynikające z transformacji sprzedaży?
  • jaka przyszłość czeka omnichannel
  • doświadczenia zakupowe
Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *