Rynek aplikacji mobilnych w Polsce i na świecie

W Polsce ponad 96 proc. dorosłych ludzi używana telefonu komórkowego, a zdecydowana większość z nas korzysta ze smartfona. Sprawdź, jakich aplikacji mobilnych używany najczęściej i dlaczego?

Lojalność klientów – przewodnik

Dobre programy lojalnościowe pozwalają budować przewagę konkurencyjną na rynku. Koncentracja na kliencie to najlepsza droga do sukcesu wielu firm.

Rynek graczy – dane

Komputer, konsole oraz akcesoria. Sprawdź, jak wygląda dynamiczny rynek produktów dedykowanych dla graczy!

Cross-border e-commerce – internacjonalizacja marki – pobierz!

Kompleksowy przewodnik po cross border e-commerce: Strategia łańcuchów dostaw, IT i lokalizacji.

Rynek Kids & Toys w e-commerce – infografika

Wydatki na dzieci w Polsce nieustannie rosną i coraz więcej transakcji zakupowych jest prowadzonych przez Internet. Co musisz wiedzieć o rynku Kids&Toys w e-commerce?

Branża zoologiczna w Polsce i na świecie

W 2020 roku branża zoologiczna w Polsce osiągnęła prawie 4 mld zł wartości sprzedaży detalicznej. W naszym kraju jest jest 7,8 mln psów i 6,8 mln kotów. Sprawdź pozostałe ciekawe informacje z kategorii pets!

Rynek alkoholi w kanale tradycyjnym i e-commerce

W Europie rynek alkoholu dynamicznie rośnie, a najpopularniejszym segmentem rynku są wina. W Polsce natomiast najpopularniejsze jest piwo, a sprzedaż internetowa produktów alkoholowych stanowi zaledwie 0,1 proc.

Rynek kurierski w Europie – stawki

Rynek kurierski rozwija się w dynamicznym tempie. Sprawdź uśrednione stawki oraz deklarowane czasy dostaw przez sklepy internetowe działające na danym rynku.

Zwroty w e-commerce – analiza sklepów

Sprawdź najważniejsze dane dotyczące zwrotów oraz poznaj zasady, na których przyjmują zwroty sklepy internetowe z najbardziej popularnych branż.

Marki odzieżowe w liczbach: historia, rozwój, fuzje – pobierz!

Gartner przewiduje, że do 2018 roku dział obsługi klienta 20 proc. z 500 największych, globalnych firm będzie posiadało w swoim repertuarze narzędzia wideo czat. Jaką wartość dostrzegają duże biznesy w tym kanale komunikacji z klientem?