Personalizacja w e-commerce. Pobierz e-book

Personalizacja została ogłoszona najważniejszym trendem na 2018 r. w e-commerce. Badania wskazują bowiem, że indywidualizacja komunikacji znacząco wpływa na zyski e-sklepów. Jakich rozwiązań oczekują klienci i jak wdrożyć te, które przyniosą najlepsze efekty?

Odpowiednia personalizacja rozpoczyna się od analizy ścieżki zakupowej klienta. Zrozumienie, w jaki sposób użytkownik porusza się w przestrzeni internetu, w tym po e‑sklepie, pozwala na znalezienie punktów styku, w których personalizacja komunikacji będzie najskuteczniejsza w e-commerce.

Pobierz e‑book i dowiedz się, jakie rozwiązania warto wdrożyć na każdym etapie ścieżki zakupowej w e‑commerce oraz jakie wyzwania czekają e‑sklepy chcące podążać za trendem personalizacji.

Logistyka w e-commerce, rozwiązania omnichannel, peaki, zwroty w branży fashion. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o logistyce inaczej niż inni. Zapisz się tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *