Personalizacja w e-commerce. Pobierz e-book

Personalizacja została ogłoszona najważniejszym trendem na 2018 r. w e-commerce. Badania wskazują bowiem, że indywidualizacja komunikacji znacząco wpływa na zyski e-sklepów. Jakich rozwiązań oczekują klienci i jak wdrożyć te, które przyniosą najlepsze efekty?

Odpowiednia personalizacja rozpoczyna się od analizy ścieżki zakupowej klienta. Zrozumienie, w jaki sposób użytkownik porusza się w przestrzeni internetu, w tym po e‑sklepie, pozwala na znalezienie punktów styku, w których personalizacja komunikacji będzie najskuteczniejsza w e-commerce.

Pobierz e‑book i dowiedz się, jakie rozwiązania warto wdrożyć na każdym etapie ścieżki zakupowej w e‑commerce oraz jakie wyzwania czekają e‑sklepy chcące podążać za trendem personalizacji.

 

Leszek Gawinowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *