Autor: Leszek Gawinowski
Punkty styku z klientem. Rola logistyki w cały procesie zakupowym w kanale eCommerce
Popularność zakupów online sprawiła, iż 77 proc. polskich internautów kupuje w Internecie [E-Commerce w Polsce – Gemius]. Sklepy internetowe konkurują o klienta przede wszystkim produktem i jego ceną, a także szybką realizacją zleceń. Bardzo istotne jest również zapewnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych oraz odpowiednio zaprojektowanej ścieżki klienta tzw. User experience (UX), które wpływa na zmniejszenie współczynnika porzuceń koszyka zakupowego.
Podsumowanie Targów eHandlu – 27.10.2023
Już po raz kolejny mieliśmy okazję wziąć udział jako wystawca w jednym z największych wydarzeń dla sektora e-commerce, jakim są Targi eHandlu.
E-commerce w Czechach i Słowacji
Czechy i Słowacja to nie tylko nasze kraje sąsiedzkie, ale przede wszystkim rynki, na których sprzedaż w kanale online rozwija się dynamicznie. Dlatego bez wątpienia warto się im przyglądać, rozumiem zwyczaje zakupowe konsumentów, a być może – podjąć decyzję o obecności na tych rynkach w najbliższej przyszłości. Jak zatem wygląda e-commerce w Czechach i na Słowacji?
Rynek AGD w wybranych krajach Europy – porównanie
Porównujemy rynek AGD w krajach: Niemcy, Francja, UK, Włochy, Hiszpania, Polska, Holandia
Rynek fashion 2023 w liczbach
Branża odzieżowa jest najpopularniejszą kategorią w sprzedaży e-commerce w Polsce. Sprawdź najnowsze dane z rynku fashion w Polsce!
Największe rynki e-commerce w Europie: UK vs Niemcy vs Francja
Wielka Brytania, Niemcy i Francja to europejskie potęgi na rynku e-commerce. Pobierz infografikę i dowiedz się, jaka jest specyfika danego rynku, ilu użytkowników kupuje online i jakie kategorie zakupowe są najpopularniejsze!
Rynek sportowy w Polsce – pobierz
Polacy coraz częściej uprawiają sport i wydają coraz więcej pieniędzy na produkty sportowe. Zobacz najnowsze dane z tego sektora rynku!