Rynek zabawek w e-commerce w liczbach

Sprawdzamy sytuację na rynku zabawek w e-commerce – na świecie, w Europie i w Polsce. Poznaj zachowania konsumentów oraz najnowsze danena rynku zabawek!

Rynek fashion – infografika

Sytuacja w Polsce, rynek fashion na świecie, zwyczaje zakupowe oraz trendy – zobacz najważniejsze dane z branży odzieżowej!

Rynek magazynowy w liczbach

Rynek powierzchni magazynowych jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w w sektorze nieruchomości komercyjnych. Sprawdź najważniejsze dane!

Trendy e-commerce 2021 – infografika

Ekologia, social commerce czy nowe rozwiązania logistyki ostatniej mili? Które trendy w handlu elektronicznym rosną i będą kształtowały rynek w 2021 roku? Sprawdziliśmy i zebraliśmy dane w jednej infografice.

Rynek odżywek i suplementów diety – infografika

Najważniejsze statystyki i dane z rynku OTC, suplementów diety oraz odżywek dla sportowców. Sprawdź!

Ekologia w magazynie – infografika

Ponad jedna trzecia konsumentów chętniej kupuje produkty marek przyjaznych środowisku. Co uwzględnić przy budowie i zarządzaniu magazynem, by móc pochwalić się proekologiczną postawą?

Social commerce – infografika

Niemalże połowa internautów na świecie to social shopperzy – osoby, które korzystają z mediów społecznościowych w kontekście zakupowym. Pobierz infografikę, by dowiedzieć się, jak social media wpływają na e commerce.

Rynek FMCG w e-commerce – pobierz!

Choć eFMCG to zaledwie 1 proc. wartości rynku produktów szybkozbywalnych w Polsce, to sektor ten dynamicznie rośnie. Sprawdzamy, jak kształtują go aktualne trendy i jak FMCG kupują globalni i polscy konsumenci.

Sprzedaż międzynarodowa (cross border) w e-commerce – infografika

W 2022 roku sprzedaż transgraniczna ma stanowić 20 proc. całego e-commerce. Sprawdzamy, co kształtuje rynek e zakupów zagranicznych i jak Polska wypada na tle innych krajów Europy i świata.

Rynek obuwia – infografika

Przedstawiamy prognozy dotyczące rynku obuwia, aktualne zachowania klientów kształtujące rynek oraz trendy, których każda marka obuwnicza musi być świadoma.