Doświadczenie klienta (CX) w call center. Pobierz darmowy e-book

Czas, łatwość, jakość – te wskaźniki wpływają na customer experience w trakcie obsługi. Tworzenie pozytywnych doświadczeń w call center jest równoznaczne z szybkim i bezproblemowym rozwiązaniem problemu klienta oraz wzrostem jego satysfakcji. Jak to zrobić skutecznie?

Pobierz e-book „Doświadczenie klienta w call center”, w którym doradzamy, jak kształtować customer experience w call center. Dowiesz się, jak mapować ścieżkę klienta oraz w jaki sposób skracać czas załatwiania sprawy i ułatwiać klientom kontakt z firmą. Poznasz też najważniejsze szkolenia dla konsultantów, które pomogą im kreować pozytywne doświadczenia klientów.

Pobierz darmowy e-book „Doświadczenie klienta w call center”

 

Trendy w obsłudze klienta, omnichannel, chatboty, personalizacja. Chcesz być na bieżąco w tych i wielu innych tematach? Czytaj nasz newsletter. Piszemy o branży contact center inaczej niż inni. Zapisz się tutaj.

Małgorzata Różańska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *