Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu określone liderem w dziedzinie Contact Center Outsourcing

Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu zostało uznane liderem w szczegółowym raporcie Contact Center Outsourcing firmy badawczej i konsultingowej Everest Group. Firma została doceniona przede wszystkim za: imwestycje w kompetencje cyfrowe i analityczne, spójność i elstyczność usług , a także zdolność dostarczania spójnego doświadczenia omnichannel.

  • Arvato CRM uznane liderem w ostatnim raporcie PEAK Matrix™ firmy Everest Group
  • Dostawca usług obsługi klienta doceniony za swoją umiejętność zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów w zakresie obsługi klienta
  • Inwestycje w techniki cyfrowe i sztuczną inteligencję ocenione pozytywnie za zapewnianie firmie przewagi wśród konkurencji.

Arvato CRM Solutions drugi rok z rzędu zostało uznane liderem w szczegółowym raporcie firmy badawczej i konsultingowej Everest Group.

Globalny dostawca w zakresie obsługi klienta został doceniony za spójność i elastyczność świadczonych usług, a także za ciągłe poszerzanie portfolio klientów w szybko rozwijających się obszarach, takich jak handel detaliczny i technologia.

W raporcie podkreślono również zdolność Arvato CRM do ciągłego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów w zakresie obsługi klienta, jako że umożliwia to firmie oferowanie im spójnego doświadczenia omnichannel.

Stałe inwestowanie w kompetencje cyfrowe i analityczne również przyczyniło się do wysokiej pozycji Arvato CRM w rankingu, dzięki rozwojowi technologii, takich jak konwersacyjna platforma oparta na sztucznej inteligencji, dająca dostawcy przewagę nad konkurencją.

Coroczny raport Everest Group zatytułowany Contact Center Outsourcing (CCO) Service Provider Landscape with PEAK Matrix™ Assessment 2018, sklasyfikował 36 firm pod względem ich wpływu na rynek, wizji i możliwości. Arvato CRM znalazło się w gronie zaledwie dziewięciu dostawców, których Everest Group uznała za liderów.

Andreas Krohn, Dyrektor Generalny Arvato CRM, powiedział: „Największe atuty Arvato to nasza zdolność do opracowywania innowacyjnych rozwiązań, opartych zarówno na ludzkiej, jak i sztucznej inteligencji. Oznacza to, że możemy zoptymalizować interakcje z klientem i umożliwić markom utrzymanie pozycji lidera na stale zmieniającym się rynku. Pozycja lidera w raporcie Everest Group potwierdza nasze elastyczne podejście do potrzeb klientów i przemysłu”.

Skand Bhargava, Practice Director for Business Process Services w Everest Group, powiedział: „Arvato ugruntowało swoją pozycję lidera na rynku CCO dzięki elastyczności, która pozwala zaspokoić szybko zmieniające się potrzeby klientów, zapewniając sprawną obsługę i satysfakcję ‒ zarówno klientom, jak i markom ‒ w wielu kanałach”.

Everest PEAK 2018

***

O PEAK Matrix™

PEAK Matrix™ Everest Group jest opatentowaną platformą do oceny względnego sukcesu rynkowego i ogólnych możliwości dostawców usług w oparciu o wydajność, doświadczenie, zdolność i wiedzę. Każdy usługodawca jest oceniany w dwóch wymiarach: sukces rynkowy i możliwość skutecznego świadczenuia usług. Wynikowa matryca klasyfikuje dostawców usług jako Liderów (Leaders), Głównych Zawodników (Major Contenders) i Aspirujących (Aspirants). Firmy, które w kolejnych raportach wykazują silną tendencję wzrostową, są uznawane za Star Performers. Grupa Everest ogłosiła niedawno zmodyfikowaną metodologię, w której na pierwszym planie znajdują się innowacje, własność intelektualna i technologia.

Małgorzata Różańska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *