Powtarzalne zakupy. Jak zapewnić lojalność klientów?

Produkty kupowane regularnie wypełniają większość koszyków zakupowych. Jak e-sklepy mogą ułatwić klientom pamiętanie o stałych zakupach i zachęcić ich do częstszych powrotów na ich witryny?

Strategia lokowania magazynów dla e-sklepów: centralny, regionalny czy lokalny?

Rynek e-commerce składa się zarówno z rodzinnych firm, jak i z globalnych przedsiębiorstw. Podczas gdy te pierwsze często są w stanie przechować swoje produkty w domu, te drugie mierzą się z koniecznością zakupu lub wynajęcia dużych powierzchni magazynowych.

Lojalizacja klientów poprzez logistykę

W paczce z e-sklepu – oprócz towaru – powinny się znaleźć się inne elementy, niekiedy nie mniej ważne od samego produktu. Mowa o tych, dzięki którym dopełniamy formalności i tych, które lojalizują klienta. Co zatem powinno, a co może znaleźć się w paczce z e-sklepu?

Charakterystyka rynku e-commerce na Słowacji

Słowacja to niewielki kraj, od północy graniczący z Polską i liczący niecałe 5,5 miliona mieszkańców. Aż 85 proc. Słowaków posiada dostęp do internetu – i chętnie z niego korzysta . Rynek e-commerce rośnie tu szybko – szacuje się, że w 2018 roku w kraju istniało około 8500 e-sklepów. Co jeszcze warto wiedzieć o rynku e-commerce na Słowacji?

Przyjechał kurier i nie ma mnie w domu… Co oferują firmy kurierskie?

Rynek kurierski przechodzi ostatnio dynamiczne zmiany – a wszystko po to, by jak najszybciej odpowiedzieć na rosnące potrzeby konsumentów związane z logistyką ostatniej mili. Co proponują w sytuacji, w której kurier nie zastanie klienta w domu?

Czy dziecko może samo zamawiać w Internecie?

Zakupy w internecie cieszą się coraz większą popularnością – nie tylko wśród dorosłych, ale również wśród dzieci i nastolatków. Młodzi ludzie, często od najmłodszych lat przyzwyczajani do korzystania z laptopa, tabletu czy smartfona, dużo swobodniej poruszają się po sieci, korzystając z niej niemal nieustannie. Czy jednak są w stanie dokonać zakupu bez pośrednictwa rodzica? Co ich motywuje, a co zniechęca do e-sklepów? Sprawdzamy, jakimi klientami dla sklepów internetowych są dzieci.

Organizacja pracy w magazynie e-commerce

Magazyn przestał już być tylko przestrzenią efektywnego składowania towarów. To raczej skomplikowany system, mający na celu takie manipulowanie zapasami oraz zasobami ludzkimi, aby w efekcie końcowym uzyskać jak najwyższą efektywność. Na ewolucję magazynów, tak w zakresie organizacji, jak i wykorzystywanych technologii, najbardziej wpłynął e-commerce. Doskonale zorganizowany magazyn obsługujący zamówienia online to obecnie jeden z kluczowych czynników wpływających na zadowolenie i lojalność konsumenta.

Płatności odroczone za e-zakupy

34 proc. Polaków kupujących online deklaruje, że bardzo często lub często musi podzielić koszyk na mniejsze ze względu na zbyt wysoką ostateczną cenę zamówienia [1] . A gdyby tak pomóc im zrealizować zamówienie mimo braku środków? Z pomocą przychodzą płatności odroczone.

Jak utracić zaufanie klientów? 15 anty-porad dla e-commerce

W e-commerce wystarczą drobne zaniedbania, by utracić zaufanie klienta. Ma to dużo poważniejsze konsekwencje niż „tylko” zniechęcenie go do powrotu na naszą witrynę. Niezadowolony klient za pomocą mediów społecznościowych i serwisów gromadzących opinię dotrze ze swoją historią do szerokiej publiczności.

Jak wygląda rynek e-commerce w Europie? – Rynki wschodzące

Rynek e‑commerce w Polsce, w Europie i na świecie rośnie w zawrotnym tempie. W Europie największą dynamiką wzrostu wykazują się kraje Europy Środkowej oraz wybrane kraje bałkańskie. Czy warto w nie inwestować?