Obsługa zwrotów, czyli jak zminimalizować zwroty w sklepie internetowym

Zwroty towaru w sklepie internetowym nie są niczym nadzwyczajnym, to naturalna konsekwencja funkcjonowania na rynku e-commerce. Mimo, że tylko 16 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z tej opcji warto je minimalizować obniżając koszty e-sklepu. Jak ich dokonywać? Paczkomaty czy kurier?

Zwroty w e-commerce! Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

Polityka zwrotów nastawiona na klienta może okazać się jeszcze jedną siłą napędową sklepów internetowych. Już prawie 30 proc. Polaków uważa czytelną informację o zwrotach i reklamacji za ważny czynnik wiarygodności e-sklepu.

Jak kupują Millenialsi? Pokolenie Y vs pokolenie Z

Era analogowych zakupów w supermarkecie i weekendów spędzanych na wyprzedażach w centrach handlowych nie dobiegła jeszcze końca, ale dziś zdecydowanie rządzi handel internetowy i mobilny, który napędzają millenialsi. Jak kupuje pokolenie Y i Z? Jakie wyniki osiąga e-commerce i m-commerce?

Sprzedaż międzynarodowa – gdzie sprzedawać online w Europie

Polski e-commerce coraz odważniej przymierza się do e-sprzedaży zagranicznej. Potencjał zakupowy unijnych konsumentów wygrał z dotychczasowymi obawami polskich przedsiębiorców. Na jakich zatem krajach warto oprzeć swoje plany rozwoju sprzedaży zagranicznej?

Nie prześpij Black Friday

W kalendarzu zakupoholików coraz grubszymi literami wpisywana jest nazwa „Black Friday”. To wyzwanie nie tylko dla sprzedawców, ale przede wszystkim dla całej branży logistycznej. Podpowiadamy, czym jest Czarny Piątek i jak najlepiej się na niego przygotować.

Płatności w e-commerce

Przyzwyczailiśmy się na dobre do płatności internetowych. W idealnej sytuacji znacznie ułatwiają klientom finalizację procesu zakupowego, jednak zdarza się, że są częstym powodem porzucenia koszyka w e-sklepie. Jaką formę płatności wybrać, aby ułatwić klientom transakcje?

Z retail na online, czyli czym jest strategia omnichannel

Eksperci uważają, że połączenie retail z online nie jest dziś kwestią wyboru, ale – kwestią czasu. Marki , które rozumieją ten trend, wybierają już dziś strategię omnichannel. A Ty?

Omnichannel – sprzedażowe być albo nie być?

Dziś klienci wykorzystują e-sklepy nawet wtedy, gdy ostatecznie kupują towar w sklepie stacjonarnym. Coraz więcej przemawia za tym, że omnichannel to dziś być albo nie być dla biznesu.